ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها

ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها
ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها در ۵۸ اسلاید با فرمت پاورپوینت آماده تهیه شده است . خب پست های قبلی در مورد قابلیت های آنالیز محافظ مونت کارلو با MAVRIC تعریف کرده بودیم که یه چکیده هم در موردش تعریف خواهیم کرد.

قابلیت تجزیه و تحلیل محافظ مونت کارلو در مقیاس ۶ بر روش نمونه گیری اهمیت مهم رانده شده (CADIS) متمرکز است. CADIS برای ایجاد یک نقشه مهم برای ویندوزهای با وزن فضا / انرژی و همچنین توزیع منبع مغرضانه استفاده می شود.

جدید برای SCALE 6 ماژول عملکردی موناکو ، کد حمل و نقل منبع ثابت مونت کارلو از چند گروه ، و موناکو با کاهش واریانس خودکار با استفاده از توالی محاسبات اهمیت (MAVRIC) هستند. MAVRIC از کد دنووو (برای SCALE 6 جدید نیز استفاده می کند) برای محاسبه راه حل های گسسته درشت مش با استفاده از CADIS برای تهیه نقشه اهمیت و توزیع منبع مغرضانه برای کد موناکو مونت کارلو استفاده می کند.

MAVRIC به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از روش CADIS با ورودی اضافی کمی در مقایسه با یک محاسبه استاندارد مونت کارلو ، محاسبه موناکو را برای یک کارت دستی خاص بهینه کند.

خب الان می پردازم به مقاله اصلیمون در مورد ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها (ETBA)

ETBA یک تکنیک نسبتا جدید است که بر پایه برخی از اصول پایش مدیریتی و درخت ریسک (MORT) بنا نهاده شده است . که یک رویداد را به صورت یک جریان انرژی ناخواسته تعریف می کند . یک حادثه زمانی بوجود می آید که یک جریان انرژی ناخواسته تولید شده و بدلیل عدم حفاظ کافی در مسیران به اهداف مختلفی برخورد نموده و باعث صدمه به افراد و یا ایجاد خسارت مالی می گردد.شکل ۱-۱۲ بنابراین جریان ناخواسته انرژی باعث ایجاد یک رویداد شده و اگر نتایج این رویداد نامطلوب باشد حادثه ایجادمی شود .

تکنیک رد یابی انرژی و تجزیه وتحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد در اصل از تکنیک پایش مدیریتی و درخت ریسک منتج شده است.در روش mortمعمولا چند عامل به عنوان علل وقوع حادثه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و خود حادثه نیز بصورت رها شدن جریان نا خواسته ای از انرژی که در اثر نا مناسب بودن حفاظها بوقوع می پیوندد تعریف می شود . در منابع علمی دیگر نیز بر تعریف فوق از حادثه تاکید شده است بعنوان مثال استفن بیان میکند که حادثه بدلیل فقدان و یا نا مناسب بودن موانع و کنترلها و انتقال ناخواسته انرژی رخ می دهد .

تکنیک ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها که به عنوان ابزاری جهت تجزیه و تحلیل اصولی علل حوادث مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به مطالب فوق می توان گفت که حوادث معمولا بدنبال اشتباهات انجام شده در برنامه ریزیها یا خطاهای عملیاتی که خود نتیجه نهایی ناتوانی درنشان دادن واکنشهای مناسب در برابر تغیرات فاکتور های انسانی یا محیطی است بوقوع می پیوندند .

از طرف دیگر ناتوانی در نشان دادن عکس العملهای مناسب در برابر اینگونه تغیرات برنامه ریزی نشده مستقیما به برز شرایط و اعمال نا ایمن منجر شده که شرایط و اعمال نا ایمن نیز باعث ایجاد جریان نا خواسته ای از انرژی می شود که اگر موانع و حفاظهای مناسب برای کنترل اینگونه انرژیهای ناخواسته پیش بینی نشده باشد بدون شک نتایج ناخواسته ای (پیامدهای آن)ایجاد خواهد شد .

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ردیابی انرژی و تجزیه و تحلیل حفاظها”