گاز رسانی شهرستان منوجان و نودژ

گاز رسانی شهرستان منوجان و نودژ چندین طرح مختلف در حوزه های بهداشت،گازرسانی،عمران شهری در دوشهر منوجان و نودژو احداث مجتمع آبرسانی شهری و روستایی افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

گاز رسانی شهرستان منوجان و نودژ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری منوجان همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار، نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان درمجلس شورای اسلامی ،امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها،چندین طرح مختلف در حوزه های بهداشت،گازرسانی،عمران شهری در دوشهر منوجان و نودژو احداث مجتمع آبرسانی شهری افتتاح و کلنگ زنی شد…
افتتاح پنج خانه بهداشت روستایی و پانسیون پزشک دربیمارستان امام حسین(ع)منوجان:
همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرمانداروجمعی از مسئولین ادارات پنج خانه بهداشت در روستاهای چیل دهنو،چاه نارنج ، یوسف آباد،روضه ارم و مرادآباد در بخش مرکزی شهرستان منوجان با زیربنای ۶۲۵ مترمربع و همچنین پانسیون پزشک در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح پنج خانه بهداشت در اهالی شهرستان منوجان

برای افتتاح این پنج خانه بهداشت جمعا اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانداری،دانشگاه علوم پزشکی  وکمیته امداد امام(ره) هزینه شده است که ۷۵۰خانوار با جمعیت قریب ۲۶۰۳ نفر در این روستاها تحت پوشش خدمات بهداشت و سلامت قرار خواهند گرفت.
افتتاح پانسیون پزشک در بیمارستان امام حسین(ع):
در ادامه افتتاح و بهره برداری از طرح های دهه مبارک فجر،پانسیون پزشک نیز با زیربنای ۸۶ مترمربع و اعتبار ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و همچنین ۴۰۰میلیون ریال تجهیزات از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افتتاح شد.

کلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهر منوجان


در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در ادامه افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف،کلنگ زنی پروژه گازرسانی به شهر منوجان با حضور دهقان،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری،احمد حمزه نماینده مردیم شریف شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه،فرماندار،مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و محلی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال صورت پذیرفت.
طبق برآوردها در این پروژه جمعأ ۱۸۰کیلومتر شبکه( ۶۰کیلومترخط فلزی تغذیه و ۱۲۰کیلومتر شبکه توزیع)اجرا و همچنین قریب ۳۵۰۰ انشعاب نصب خواهد شد و ۴۲۰۰خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
همچنین طبق گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، کلنگ زنی و اجرای عملیات گازرسانی به شهر نودژ نیز با انتخاب پیمانکار در ابتدای سال ۹۸ رسمأ آغاز خواهد شد.
افتتاح آسفالت خیابان های عصر ظهوروشهید راشدخاکساری به طول ۱۵۰۰مترمربع از مجموع ۲۰۰هزار مترمربع آسفالت در حال انجام تا پایان سال ۹۷ و همچنین کلنگ زنی پارک بزرگ شهر منوجان با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و همچنین نماینده مردم شریف پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به شهرستان منوجان صورت پذیرفت.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *