نحوه ارسال پیام کوتاه به کاربران وردپرس

اخیراً یکی از کاربران ما پرسید که آیا امکان ارسال پیام کوتاه به کاربران خود به همراه خبرنامه های الکترونیکی وجود دارد یا خیر.

پاسخ بله است. شما می توانید با استفاده از یکی از افزونه های پیام کوتاه برای وردپرس به راحتی پیام های متنی را برای کاربران وب سایت خود ارسال کنید.

در این مقاله ، ما نحوه ارسال پیام کوتاه به کاربران وردپرس خود را به شما نشان خواهیم داد ، قدم به قدم.

 

چرا پیامک برای کاربران خود ارسال می کنیم ؟

 

نحوه ارسال پیام کوتاه به کاربران وردپرس می تواند در بازگرداندن مشتریان به وب سایت شما بسیار مؤثر باشد. به ویژه ، هنگامی که از سایر ابزارهای بازاریابی مانند یک خبرنامه ایمیل ، اعلان های فشار و جستجوی ترافیک استفاده می شود.

پیام های متنی نرخ باز فوق العاده ای دارند. برخی از مطالعات نشان می دهد که نرخ باز پیامک به اندازه ۹۸٪ است.

این میزان را با نرخ باز معمولی فقط ۲۰٪ برای ایمیلها مقایسه کنید ، و می بینید که چرا پیامک ها به یک رسانه بازاریابی ارجح تبدیل می شوند.

افراد پیام های متنی را خیلی سریعتر از بررسی ایمیل ها بررسی می کنند. به طور متوسط ​​۹۰ ثانیه طول می کشد تا کسی به یک متن و ۹۰ دقیقه برای پاسخ دادن به یک ایمیل پاسخ دهد.

البته ، شما نمی خواهید بیش از حد از آن استفاده کنید. حتی وقتی آنها وارد سیستم شدند ، بیشتر کاربران متون روزانه را از شما نمی خواهند. حتی هفتگی ممکن است خیلی زیاد باشد.

نکته مهم: حتماً از قانون پیروی کنید. کشورهای مختلف برای پیام های متنی ، به ویژه پیام های بازاریابی ، شرایط قانونی مختلفی دارند.

همچنین ممکن است بخواهید از پیام کوتاه برای ارسال رسید یا سفارش به روزرسانی استفاده کنید. ما چگونگی انجام این کار را بعدا در این آموزش توضیح خواهیم داد.

 

نحوه ارسال پیام کوتاه به کاربران وردپرس ارسال پیام های بازاریابی پیامکی با استفاده از Sendinblue

 

Sendinblue یک سرویس بازاریابی ایمیلی است که به شما امکان می دهد پیام های SMS را نیز به مشترکان خود ارسال کنید.

برای شروع کار ، باید حساب کاربری خود را با Sendinblue تنظیم کنید ، اگر هنوز یک حساب کاربری نداشته اید. در وب سایت Sendinblue ، بر روی دکمه ‘ثبت نام رایگان’ کلیک کنید تا حساب خود را شروع کنید.

پس از پایان مراحل تنظیم حساب ، داشبورد Sendinblue خود را مشاهده خواهید کرد. اگر نمایه خود را در مرحله تنظیم کامل نکردید ، از شما خواسته می شود این کار را در اینجا انجام دهید.

قبل از شروع ارسال پیام ، باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. به صفحه تماس Sendinblue بروید و پیامی بنویسید که شامل آن است:

  • درخواستی برای فعال کردن حساب کاربری خود
  • آدرس سایت شما
  • توجه داشته باشید که می خواهید پیام های بازاریابی ارسال کنید.

پس از تأیید حساب شما ، ایمیلی از Sendinblue دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این کار می تواند تا ۲۴ ساعت طول بکشد.

 

خرید اعتبار پیامکی برای حساب Sendinblue خود

 

در حالی که منتظر تأیید حساب کاربری خود هستید ، می توانید شروع به ایجاد یک کمپین پیامکی در Sendinblue کنید.

ابتدا بر روی دکمه + در منوی Sendinblue کلیک کنید تا به صفحه برنامه ها و ادغام ها بروید.

 

سپس برای یافتن برنامه SMS Campaigns ، به پایین صفحه بروید و برای فعال کردن آن ، روی کشویی کلیک کنید.

در مرحله بعد ، باید اعتبار پیامکی خریداری کنید. در داشبورد Sendinblue ، “۰ اس ام اس اعتبار” را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. برای خرید اعتبار پیامکی باید بر روی لینک ‘دریافت اعتبار بیشتر’ کلیک کنید.

شما به منطقه “برنامه من” داشبورد منتقل می شوید. در بخش اعتبارات پیامکی ، روی پیوند “دریافت اعتبار بیشتر پیامکی” کلیک کنید.

Sendinblue پیش فرض دارد که ۱۰۰ اعتبار در هر زمان شما را بفروشد. می توانید کمتر خریداری کنید ، اما حداقل هزینه آن ۱٫۱۴ دلار به علاوه مالیات است.

توجه: ارسال پیامک در ایالات متحده ۱ اعتبار هزینه دارد ، اما در کشورهای دیگر بیش از ۱ اعتبار برای هر پیام باید پرداخت کنید.

پس از انتخاب تعداد اعتبارات ، پیش بروید و خرید خود را تکمیل کنید.

پس از خرید اعتبارات خود ، ممکن است لازم باشد تا ۴۸ ساعت صبر کنید تا آنها در حساب شما ظاهر شوند. همچنین ممکن است یک ایمیل از Sendinblue دریافت کنید و از شما می خواهد جزئیات بیشتری راجع به نوع بازاریابی پیامکی که قصد دارید انجام دهید داشته باشید.

این به شما کمک می کند تا مطابق قوانین SMS باشید.

قبل از اینکه اعتبار شما به حساب شما اضافه شود ، باید به آنها در پاسخ به سؤالات آنها پاسخ دهید.

 

ایجاد لیست بازاریابی پیامکی خود

 

برای ارسال پیامک ، باید لیست خود را وارد کنید. می توانید این کار را با رفتن به برگه مخاطبین در داشبورد Sendinblue خود انجام دهید. سپس بر روی دکمه “وارد کردن مخاطبین” کلیک کنید.

شما می توانید یک پرونده .csv را از رایانه خود بارگذاری کنید ، یا می توانید خطوط مخاطب را به صورت خط کپی و چسباندن کنید. هرکدام از گزینه ها را انتخاب کنید ، Sendinblue نمونه هایی را برای کمک به شما ارائه می دهد.

نکته مهم: کاربران شما نیاز به انتخاب پیام های بازاریابی پیامکی دارند.

می توانید با استفاده از افزونه فرم WordPress مانند WPForms ، یا استفاده از افزونه بازاریابی بازاریابی مانند OptinMonster ، شماره تلفنهای بازدید کننده وب سایت را جمع آوری و رضایت دهید .

ارسال اولین کمپین پیامکی خود

 

هنگامی که اعتبارات خود را نشان داد و حساب شما تأیید شد ، می توانید شروع به ارسال پیام کنید.

ابتدا می خواهید یک مخاطب آزمایشی در Sendinblue اضافه کنید ، بنابراین می توانید کمپین پیامکی خود را آزمایش کنید.

به سادگی ، به بخش مخاطبین در داشبورد خود بروید ، سپس بر روی دکمه “افزودن مخاطب” کلیک کنید.

 

در مرحله بعد ، جزئیات خود ، از جمله شماره تلفن همراه خود را پر کنید.

پس از آن می توانید مخاطب تست خود را به لیست موجود اضافه کنید ، یا می توانید یک لیست جدید ایجاد کنید.

 

پس از انجام این کار ، روی “ذخیره و بستن” کلیک کنید. باید پیامی را ببینید که به شما می گوید مشترک با موفقیت اضافه شده است.

وقتی اعتبار پیامکی شما به حساب شما اضافه شد ، می توانید ارسال پیام متنی را امتحان کنید.

ابتدا ، در داشبورد Sendinblue به تب پیامک بروید. سپس بر روی دکمه “ایجاد اولین کمپین پیام کوتاه من” کلیک کنید.

شما می توانید هر آنچه را می خواهید برای نام کمپین خود وارد کنید. این توسط گیرندگان مشاهده نمی شود. همچنین باید یک فرستنده پیام کوتاه را وارد کنید. این برای کاربران در کشورهای خاصی نمایش داده می شود.

در مرحله بعد ، پیام SMS خود را وارد کنید. در زیر جعبه پیام ، می توانید ببینید که چه تعداد کاراکتر از آنها استفاده کرده اید و چند پیامک ارسال می شود.

در پایین صفحه ، روی دکمه “ارسال یک تست” کلیک کنید.

بعد ، یک کادر بازشو ظاهر می شود. شماره تلفن خود را که قبلاً خود را بعنوان مخاطب اضافه کرده اید ، وارد کنید.

باید پیامی را ببینید که به شما می گوید پیام تست شما با موفقیت ارسال شده است.

حالا تلفن خود را بررسی کنید تا ببینید متن از بین رفته است یا خیر. اینجا ماست:

اگر متن شما وارد نشده است ، یک یا دو دقیقه صبر کنید و باید ظاهر شود. اگر اینطور نیست ، دوبار بررسی کنید که از شماره تلفن همراه مناسب استفاده می کنید.

هنگامی که همه چیز را می دانید ، می توانید کمپین خود را تنظیم کنید. برای بستن پنجره “ارسال یک تست” روی X کلیک کنید ، سپس بر روی دکمه “مرحله بعدی” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

حال باید لیست (های) مخاطب خود را انتخاب کنید. تمام لیست هایی را که می خواهید استفاده کنید بررسی کنید ، سپس بر روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

این تنها کاری است که شما باید انجام دهید! کمپین پیامکی شما اکنون آماده ارسال است.

با استفاده از پیوندهای “بازگشت به این مرحله” می توانید جزئیات را مرور کرده و در صورت تمایل آنها را تغییر دهید. پس از خوشحال شدن ، روی “برنامه” در بالا سمت راست کلیک کنید.

شما می توانید کمپین خود را طوری برنامه ریزی کنید که متن های شما در زمان مشخص ارسال شود ، یا بلافاصله می توانید آنرا ارسال کنید.

نکته مهم: از ارسال پیامک در اوایل صبح یا اواخر شب خودداری کنید. به مناطق زمانی نیز توجه داشته باشید. همه به یاد نخواهند آورد که حالت Do Do Disturb را یک شبه روشن کنید.

ارسال پیامک به مشتریان WooCommerce شما

اگر می خواهید اعلانات خود را درباره سفارشات خود به مشتریان ارسال کنید ، چه می کنید؟

اگر تصمیم به ایجاد یک فروشگاه آنلاین گرفتید ، ممکن است بخواهید به روزرسانی های متنی و همچنین ایمیل به مشتریان خود ارسال کنید.

ساده ترین راه برای انجام این کار با یک افزونه مناسب مانند اعلان های پیامکی YITH WooCommerce است . این افزونه به شما امکان می دهد تا از یک دروازه پیامکی مانند Twilio برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود استفاده کنید. آنها وقتی وضعیت سفارش خود تغییر می کند ، مانند زمانی که ارسال می شود ، اینها را دریافت می کنند.

می توانید اعلان های پیام کوتاه YITH WooCommerce را تنظیم کنید تا برای همه مشتریان فعال باشد ، یا اینکه می توانید به مشتریان اجازه دهید در پرداخت خود انتخاب کنند.

همچنین ، می توانید از آن برای دریافت اطلاعیه پیامکی در مورد سفارشات جدید استفاده کنید. در صورت دور بودن از رایانه ، این امکان را برای ماندن در بالای چیزها آسان می کند.

امیدواریم که این آموزش به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه پیامک ارسال کنید به کاربران وردپرس خود. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین خدمات تلفنی تلفن برای مشاغل کوچک را ببینید ، و لیست ما از بهترین نرم افزارهای گفتگوی زنده برای رشد فروش شما است.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *