اجاره خودرو ، کسب درآمد از اجاره دادن ماشین شخصی

اجاره ماشین | اجاره خودرو تشریفاتی | اجاره ون | اجاره ماشین عروس و…

دانشکده ها : اگر ماشینی در خانه دارید که زیاد استفاده نمیشود آن را اجاره دهید تا حداقل برای شما درآمدی داشته باشد. فرقی ندارد چه نوع ماشینی باشد همه سبک و سلیقه ها نیاز است؛ مخصوصاً هزینه اجاره ماشین!

تاریخچه کرایه خودرو

اولین بار کرایه خودرو در کشور امریکا انجام شد. در سال ۱۹۱۶ جوساندرس خودروی فورد خود را به تاجری اجاره داد و ده سنت بابت کرایه دریافت کرد. به سرعت از این ایده، کسب و کاری به راه انداخت و اجاره ماشین را به صورت حرفه برای خود درآورد. وی ۲۱ شعبه در آمریکا تحت عنوان شرکت کرایه ماشین به راه انداخت. و با کرایه خودروهای لوکس زمان خود صنعت نوین کرایه خودرو را به دنیا معرفی کرد.

با پایان جنگ جهانی دوم تقاضا برای اتومبیل و خودروهای آن روز، افزایش می یافت. و صنعت کرایه خودرو رونق فراوان گرفت. امروزه این صنعت رشد و پیشرفت چشمگیری کرده و تحت عناوین «کرایه خودرو»، «اجاره خودرو» «کرایه ماشین» «اجاره ماشین» «کرایه اتومبیل» «اجاره اتومبیل» «رنت ماشین» «رنت اتومبیل» «Rental car » شناخته می شود.

جالب اینجاست که اکنون در بسیاری از شرکتها میتوان خودرو را از یک شهر کرایه کرد و در شهر دیگر آن را پس از انقضای مدت اجاره، تحویل مالک داد. مشتریان به دلایل مختلف خودرو کرایه می کنند.

وضعیت اجاره خودرو در ایران

در برخی از روش های کسب درآمد نیازی به کار کردن ندارید و تنها با بستن قرارداد با بعضی شرکت ها درآمد خواهید داشت. از قدرتمند ترین و پر درآمد ترین این شرکت ها می توان به شرکت های مشول به فعالیت در زمینه اجاره خودرو اشاره داشت.
با کرایه خودرو از شرکت های معتبر دیگر نگرانی بابت هزینه تعمیرات و خسارت‌های ناشی از تصادف را ندارید چراکه کلیه خودروهای اجاره‌ای موجود از بیمه بدنه و بیمه ثالث برخوردار بوده و تمام هزینه‌های مربوط به تعمیرات را خود شرکت بر عهده دارد.

اجاره ماشین با راننده و بدون راننده

معمولاً خودروها به دو صورت با راننده و بدون راننده اجاره داده میشوند که هرکدام مزایا و معایبی دارند.
کرایه خودرو همراه با راننده معتبر مدارک و سفته کمتری یا اصلا نیاز ندارد چون همیشه یکی از طرف شرکت در کنار شما هست.
ولی اگر بخواهید خودرو را بدون راننده اجاره کنید شرکت برای محکم کاری خود از شما مدارک و سفته بیشتری میگیرد.

نمونه مدارکی که از شما میگیرند شامل:

  • ارایه و تحویل کارت شناسایی
  • ارایه سند ملکی (و یا اجاره نامه به صورت موردی) و باید به نام شخصی باشد که قرارداد اجاره خودرو به نام ایشان است.
  • ارایه چک بانکی و یا سفته به میزان ۲۰% بیشتر از قیمت روز خودرو.
  • ودیعه نقدی (میزان ودیعه بر اساس نوع خودرو متغیر است).
  • و…

مزایای استفاده از خودروهای اجاره ای:

  • عدم نیاز به خرید خودرو مورد علاقه با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های بیمه خودرو
  • اخذ و بازپس دادن خودرو مورد نظر در هر محلی که شما بخواهید.
  • امکان اجاره ماشین با راننده معتبر
  • امکان انجام تشریفات خودرویی

همکاری با شرکت های اجاره خودرو + کسب درآمد

عزیزانی که دارای خودروهای بلااستفاده هستند می‌توانند با همکاری با شرکت های اجاره ماشین، خودرو خود را اجاره داده و درآمدزایی کنند. شما می توانید باعقد قرارداد با شرکت وارد عرصه اجاره خودرو ‌شوید و در کسب‌وکاری مطمئن سرمایه‌گذاری ‌کنید.
شما می توانید به صورت ماهانه یا سالانه خودرو خود را با قراردادی قانونی به شرکت ها بسپارید. مبلغ قرارداد بستگی به مدل و نوع خودرو شما دارد.

کسب درآمد از ون تشریفاتی

اگر می خواهید شغلی پردرآمد داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید یک ون تشریفاتی و همکاری با شرکت های اجاره ماشین می باشد. ون های تشریفاتی به دلیل کاربرد محدود و خاص در بازار اجاره ماشین دارای مشتریان ثابت و مخصوص به خود هستند از این می توان نتیجه گرفت این شغل، درآمدزایی خوبی برای شما خواهد داشت.
خدمات اجاره ون تشریفاتی نیز همانند اجاره خودرو های لوکس تنها به صورت با راننده ارائه می شود از این رو می توانید به عنوان راننده، در خودرو خود حضور داشته باشید و در تمام مدت زمان اجاره، در کنار اتومبیل تان باشید.

کسب درآمد از اتوبوس دربستی

از این رو اگر مالک اتوبوس هستید می توانید با مراجعه به شرکت های اجاره اتومبیل کسب درآمد داشته باشید و در زمینه ی اجاره اتوبوس مشغول به فالیت شوید. 
تورهای مسافرتی، سفر های گروهی، مراسم سوگواری، سرویس ایاب و ذهاب ادارات، سرویس دانشگاه ها، اردو مدارس و تور های زیارتی از جمله مهم ترین کاربرد اتوبوس های دربستی هستند.

کسب درآمد از اجاره ماشین عروس

شما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای خودروهای اسپرت و لوکس هستید می توانید خودرو خود را در اختیار شرکت های اجاره ماشین گذاشته و به صورت روزانه اجاره دهید. 
ماشین عروس یکی از ارکان اصلی مراسم ازدواج می باشد از این رو به طور سالانه زوج های بسیاری جهت اجاره ماشین عروس به شرکت های اجار خودرو مراجعه می کنند. خدمات اجاره ماشین عروس معمولا به صورت روزانه و همراه با راننده ارائه می شود. ماشین های عروس موجود در شرکت های اجاره خودرو بسیار متنوع می باشد. در این زمینه بیشتر خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

چشم انداز صنعت اجاره خودرو

صنعت اجاره به تازگی در ایران پیشرفت خوبی داشته است و با ارائه ی راهکارهای گوناگون برای حل مشکلات و حضور شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی مانند یوروپکار فرانسه و اعطای نمایندگی، افق روشنی را در این صنعت پیش روی سرمایه گذاران ایجاد می کند و باید این نکته را نیز اضافه کرد که درخواست ها و مطالبات نیز روز به روز رو به افزایش است.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *