دانلود جزوه نظام قدیم

دانلود جزوه زیست شناسی

جزوه زیست شناسی نظام قدیم و پایه دوازدهم تجربی، که این جزوه زیست شناسی توسط جناب علی غیاثی مدرس مجرب زیست شناسی در ۱۴ صفحه کاملا خلاصه و کاربردی تهیه و تدوین شده است، و در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری گرامی و کلیه علاقمندان قرار داده شده است.

دانلود جزوه نظام قدیم

دانلود جزوه زیست شناسی یک نکته طلایی در مطالعه درس ریست شناسی برای کنکور این است که داوطلبان کنکوری و دانش‌آموزان تجربی بدانند تمام جملات کتاب زیست شناسی باید حفظ و تحلیل شود. متن کتاب در درس زیست شناسی اصلی ترین منبع طراحی سوالات کنکوراست . صد البته که شما عزیزان برای این مطالعه و تحلیل به یک جزوه استاندارد در کنار کتای درسیتان که استاندارد و قابل اتکا باشد هم نیاز مبرم دارید.، که در حال حاظر یکی از این جزوات معتبر را در اختیارتان قرار داده ایم.

البته در هنگام مطالعه زیس شناسی همواره به یاد داشته باشید که تفاوت اساسی در روخوانی و حفظ کردن با مفهموی خواندن وجود دارد. گرچه تمامی کتب زیست شناسی در دوره متوسطه مهم و در کسب رتبه دلخواه تاثیرگذارهستند، اما باید به زیست پایه دوازدهم توجه خاصی را مبذول داشت،

چون همانطور که همه می دانیم فرصت داوطلبان درهنگام مطالعه و تست زنی برای این کتاب، نسبت به سایر کتب زیست شناسی کمتر است. حال که با اهمیت درس زیست شناسی کنکور و زاویه دید طراح تا حدودی آشنا شده اید، می توانید   ب به کار گیری این جزوه در کنار کتاب درسیتان امیدوارانه به کسب رتبه دلخواه و برتر به پیش بروید.

به راحتی و حدود درصد بسیار بالا درس رو یاد بگیرید و توی خونه هم می توانید به مطالعه ی ترکیبی کتاب وعمیق کردن یادگیری خودتان بپردازید، و همینطوربا تست زنی بهینه در زمانتان هم بسیار صرفه جویی می گردد.امیدوارانه و با دیدن چشم انداری روشن از نتیجه، مطالعه کنید.

 

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *