پاورپوینت دانلود سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی

پاورپوینت دانلود سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی
پاورپوینت دانلود سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی ، انرژی خورشیدی در مقابل سوخت های فسیلی

از نظر تأثیر زیست محیطی ، انرژی خورشیدی یک منبع بسیار بهینه تر از سوخت های فسیلی است. از نظر کاربرد قابل اعتماد ، زغال سنگ و گاز طبیعی حاشیه ای دارند. راه نهایی برای مقایسه سوخت های خورشیدی با سوخت های فسیلی هزینه است ، جایی که خورشیدی به سرعت با همتایان غیر قابل تجدید خود جلب شده است.

آیا سوخت های خورشیدی ارزان تر از زغال سنگ و سایر سوخت های فسیلی است؟

مقایسه هزینه منابع مختلف انرژی بسیار ساده است. یارانه های دولت نقش مهمی در شکل گیری پتانسیل رشد منبع انرژی جدید دارند ، به این معنی که مقایسه “سیب به سیب” از هزینه های انرژی خورشیدی در مقابل سوخت های فسیلی به صورت جانبی یک کار پیچیده است.

مزایا و مضرات برق خورشیدی در مقابل برق سوخت فسیلی

لیست طرفدار سوخت های خورشیدی در مقابل سوخت های فسیلی احتمالاً جای تعجب ندارد. سوخت های فسیلی این مزیت را به عنوان یک منبع قابل اطمینان فراهم می کنند که در دسترس بودن تقریباً ثابت را ارائه می دهد. این که بخواهید ساعت ۳ صبح یا ۳ بعد از ظهر برای رانندگی بروید ، چیزی غیر از این نیست که مخزن بنزین شما پر از مصرف باشد ، به عنوان مصرف کننده در نظر بگیرید. با این حال ، بسیاری از مردم در حال حاضر از مضرات گاز ، نفت و زغال سنگ آگاه هستند ، از جمله آلودگی قابل توجه و واقعیت این است که این منبع کمیاب است که در نهایت به پایان می رسد.

این تحقیقسوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی در ۲۲ اسلاید پاورپوینت تهیه و تنظیم شده است.

پاورپوینت دانلود سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی

 

۵ دلیل برتری انرژی خورشیدی نسبت به سوخت‌های فسیلی

در حالی‌که سوخت‌های فسیلی به‌طور تدریجی رشد کرده‌اند، صنعت خورشیدی هر ساله به‌طور چشم‌گیری در حال رشد است و وضعیتش با دهه‌های گذشته تفاوت پیدا کرده است.

تولیدات کافی و توجیه اقتصادی زمینه رقابت انرژی خورشیدی را با ذغال سنگ، نفت، گاز طبیعی و انرژی هسته‌ای فراهم کرده است. در این مطلب به پنج برتری انرژی خورشیدی می‌پردازیم:

۱ – ایجاد شغل

در حال حاضر تعداد شاغلین در زمینه انرژی خورشیدی نسبت به معادن ذغال سنگ در کشور آمریکا بسیار بیش‌تر است. نظریه کاهش یافتن فرصت‌های شغلی در صورت استفاده از انرژی‌های پاک، استدلال اشتباهی است. در حال حاضر رشد انرژی خورشیدی ده برابر رشد اقتصاد آمریکا است.

در سال ۲۰۱۲، صنعت خورشیدی ۱۴۰۰۰ موقعیت شغلی جدید ایجاد کرده است و در سال جدید ایجاد ۲۰۰۰۰ شغل دیگر پیش‌بینی شده است. در سال گذشته صنعت سوخت‌های فسیلی حدود ۴۰۰۰ موقعیت شغلی را کاهش داد.

نمونه از یک کوله پشتی خورشیدی

سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی
نمونه از یک کوله پشتی خورشیدی
۲ – هزینه

در طول سه دهه اخیر پنل های خورشیدی باعث کاهش قیمت‌ها شده‌اند و این روند در سال‌های اخیر شدت گرفته است. در ۳۵ سال اخیر قیمت از ۷۷ دلار به‌ازای هر وات به حدود ۰.۷۵ دلار به‌ازای یک وات رسیده است و این به‌معنی کاهش ۹۹ درصدی قیمت انرژی خورشیدی است. از سال ۲۰۰۸، قیمت ذغال سنگ ۱۳% افزایش پیدا کرده است.

گفته می‌شود استفاده از انرژی خورشیدی تنها با تکیه بر کمک‌های مالی دولت توجیه اقتصادی دارد. ممکن است این ادعا هم‌اکنون صادق باشد اما در صورت دست‌یابی به پیش‌بینیCitigroup (هزینه ۰.۲۵ دلار به‌ازای هر وات تا سال ۲۰۲۰)، این کمک‌های دولتی اصلا مورد نیاز نیست.

بر اساس تخمین مدرسه پزشکی هاروارد، سوختن ذغال سنگ هزینه ۵۰۰ دلاری بر محیط زیست و سلامت افراد تحمیل می‌کند. با اضافه کردن مالیات مربوطه، قیمت‌ها بیش از دو برابر خواهند شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت دانلود سوخت های خورشیدی و مقایسه آن با سوخت های فسیلی”