جزوه دین و زندگی پایه یازدهم خلاصه جامع و کامل

دانشکده ها یک سایت با قابلیت دانلود جزوه کنکوری  و مقاله های رایگان دانش آموزی و دانشجویی ، در این پست ما یک نمونه جزوه دین و زندگی پایه یازدهم در دوره دوم متوسطه برای شما قرار خواهیم داد . این جزوه منطبق به کتب درسی است که در ۵۵ صفحه با فرمت پی دی اف قرار گرفته شده است .

 

دانلود جزوه خلاصه جامع و کامل دین و زندگی پایه یازدهم

 

کتاب درسی دین و زندگی یک کتاب شیرینی است که حتما باید خیلی زیاد از این کتب درسی مطالعه ای کنید پس بهترین راه این هست که چندین مرتبه از روی این  درس دین و زندگی بخونیم تا بتونیم در درس ها موفق باشیم . در این درس بیش از یادگیری ، حفظ کردن نتیجه می‌دهد بویژه در بحث آیات و روایات، حتی متن درس‌ها هم باید حفظ شود. دین و زندگی جز درس هایی است که به تکرار و تمرین زیادی احتیاج دارد. اگر نگاهی به سوالات کنکور بیاندازید متوجه خواهید شد که حدود ۷۰ درصد سوالات را آیات و احادیث تشکیل می دهند و این نشان دهنده ی اهمیت آیات و احادیث می باشد. برای مطالعه درس دین و زندگی به چند موضوع توجه نمایید:

  1. متنهای کتب درس دین و زندگی بسیار مهم هست پس باید خط به خط متن کتاب درسی رو مطالعه کنیم و قسمتهای مهم رو برای خودمون مشخص کنیم و زیرشون خط بکشیم و یا با یک ماژیک هایلایت کنیم این کار به ما کمک میکنه که تا دفعات بعد سریعتر بتونیم نکاتهای مهمشونو مرور کنیم.
  2. به سراغ آیات درسی خودمون بریم  و اونارو کامل یاد بگیریم سعی کنیم که تجزیه و تحلیلشون کنیم و رابطشونو با متن کتاب پیدا کنیم.
  3. احادیثهای کتاب اهمیت بسیار بالایی رو دارن و یادگیریشون خیلی مهم هست و حتما باید حدیث و منبعشونو رو بخوبی یاد بگیریم.

با کمک این جزوه کامل که خلاصه ای از رتبه های برتر هست میتونیم مطالعه دین و زندگی یازدهم به تسلط عادی برسیم .

برای دانلود این جزوه دین و زندگی روی لینک زیر کلیک کنید.

download

 

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *