دانلود جزوه کامل فصل سه و چهار شیمی دوازدهم

دانشکده ها یک سایت با قابلیت دانلود جزوه کنکوری  و مقاله های رایگان دانش آموزی و دانشجویی ، در این جزوه فصل سه و چهار شیمی دوازدهم دوره دوم متوسطه به طور جامع و کاربردی برای داوطلبان کنکور سراسری و دانش آموزان عزیز تهیه و گردآوری شده است. و برای دانلود این جزوه فصل ۳ و ۴ شیمی ما در انتهایه همین پست لینک دانلود رو برای شما قرار داده ایم.

شیمی به ۳ بخش تقسیم شده حفظی، مفهومی، مسئله. برای بخشهای حفظی حفظ کردن و دقت در ارتباط دادن حفظیات به هم و در نهایت یکپارچه سازی حفظیات. بخش مفهومی، نیازمند تحلیل و تکرار در مهارت پیدا کردن در پیاده سازی مفهومه. مسائل هم که با تجزیه و تحلیل میشه پیش بردشون. در شیمی هم مانند بسیاری از دروس مرور بسیار اهمیت داره به خصوص درباره مطالب حفظی و مفهومی. درباره مسائل هم باید تعداد زیادی مسئله حل کنید و در کنار همه این موارد از این جزوه کاربردی و خلاصه هم نهایت بهره را ببرید. مباحث این جزوه بسیار مهم بوده و به احتمال فراوان دو الی سه تست را در کنکور سراسری به خود اختصاص می دهد.بخصوص قسمت حل مسائل تعادل که از اهمیت ویژه ای برخوردار است البته نباید از مباحث جدیدی که تازه به کتاب درسی نظام جدید در شیمی دوازدهم اضافه شده غافل شد.

با خوندن این جزوه شیمی فصل ۳ و ۴ میتونید ۲ تست کنکور یعنی ۱ تست بطور قطع و ۱ تست در صورت افزایش تعداد تست در بودجه بندی این ۲ فصل رو درست جواب دهید که جوابب دادن ۲ تست شیمی یعنی یعنی بدست اوردن حدود شش درصد که درصد قابلتوجهی برای کسبنمره خوب دردرس شیمی و نزدیک شده به هدف موردنظرتان میباشد

پس با دقت تمام نکتهای این جزوه فصل سوم و چهارم را مطالعه کنید و در انتها با تمر کز بر تست زنی اموختهای خودتون را به جالش بکشید و باعث تثبیت هر چه بهتر آن شوید.

خب لینک دانلود این جزوه فصل ۳ و ۴ شیمی را در قسمت زیر برای شما قرار داده ایم و میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *