جواب صفحه ۶۵ نگارش ششم رایگان

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس ششمی ها یک درس دیگری از کتاب نگارش با جواب ! این بار هم جواب صفحه ۶۵ نگارش پایه ششم ابتدایی درس یازده شهدا خورشیدند بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات نگارش ششم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس ششم ابتدایی با حل صفحه ۶۵ کتاب نگارش ششم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جواب سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی جواب صفحه ۶۵ نگارش ششم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات کتاب نگارش ششم ابتدایی ما این گام به گام نگارش ششم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه ششم نگارش درس یازده شهدا خورشیدند که ما قرار داده ایم با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل تمرین کتاب نگارش ششم هستند  که این گام به گام نگارش ششم بصورت کامل و دقیق میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب نگارش ششم پایه ۶ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود جواب صفحه ۶۵ نگارش ششم رایگان با پاسخ را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب نگارش بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.

 

 

 

جواب صفحه ۶۵

جواب صفحه ۶۵

جمله های زیر را به طور مناسب کنار هم قرار دهید. با اضافه کردن کلمه ها و جملات دیگر یک متن معنی دار بنویسید.

* با جهد و کوشش می توان رضای خالق بی چون را جلب نمود.
*دعوی برتری از دیگران و کبر، انسان را از همه ی افراد پست، پست تر می کند.
*فرمانبر خدا و نگهبان خلق بودن، حسّ خوبی به انسان ها می دهد.
*جوانمرد بودن و آدمیت از نشانه های علم است که در انسان جلوه می کند.
*با صبر و کوشش می توان به خوشبختی رسید.
جواب سوال. کبر، دعوی برتری از دیگران است. کِبر، انسان را از همه افراد پست، پست تر می کند. برای شکستن کبر باید فرمانبردار خدا باشیم. فرمانبردار خدا و نگهبان خلق بودن از نشانه های جوانمردی است. جوان مرد بودن و آدمیّت از نشانه های علم است که در انسان جلوه می کند. فرمانبردار خدا و نگهبان خلق بودن چه حس خوبی به انسان می دهد انسان احساس می کند می تواند رضایت خالق را به دست بیاورد برای اینکار باید جهد و کوشش نمود. آری با جهد و کوشش می توان رضای خالق بی چون را جلب نمود. در این راه باید صبر داشت چون با صبر و کوشش می توان به خوشبختی رسید.

۲ چه ارتباطی بین کتاب و درخت وجود دارد؟ چند نوع از این ارتباط ها را بنویسید.(هر طور که دلتان خواست می‌توانید بین آنها ارتباط برقرار کنید).
جواب سوال. ما می دانیم که کتاب از کاغذ تشکیل شده است و کاغذ ها نیز از فرآورده های چوب هستند که پس از بریده شدن درختان ها تبدیل به کاغذ می شوند ولی جدیداً کاغذها را بازیافت می کنند و از کاغذ های قبلی کاغذ های جدید را ایجاد می کنند و با خمیر کاغذ این کار را انجام می دهند آنها کاغذها را می پسندند تا اینکه به صورت خمیر مانند در می آیند و خمیر را به لایه‌ های نازک ای تبدیل می کنند و آنها را خشک می‌کنند و کاغذ جدید ایجاد می شود ولی در کل کاغذهای a۴ و کاغذ های مرغوب از خود درخت به صورت مستقیم ساخته می شود.

۱- کتاب از درخت ساخته شده است و جنس هر دو یکی است در واقع می‌توان درخت را مادر کتاب نامید اگر درخت نبود کتاب هم نبود.
۲- درخت به ما میوه میدهد و دهان ما را شیرین می کند و کتاب نیز میوه علم دانش را به ما منتقل می کند و بیان ما را شیرین می کند.
۳- درخت موجب پاکیزگی هوا می‌شود و بدون درخت زندگی برای انسان غیر ممکن است و کتاب نیز موجب دانش می‌شود و ذهن های ما را پاکیزه و تمیز می کند.
۴- بدون کتاب علم به نسل های بعدی منتقل نمیشد و کتاب موجب دانش امروزی شده است انسان های اولیه در درخت علم خود را پاداشت می‌کردند و بدون درخت انسان های اولیه نیز نمی‌توانستند علم خودشان را به انسان های بعدی بیاموزند.
۵- یکی از ارتباط ها این است که در گذشته انسان ها‌ به‌ جای‌ مداد ، برای‌ نوشتن کتاب یا‌ دفتر از‌ تنه‌ی درخت یا شاخه و برگ درخت استفاده می‌کردند ولی اکنون کاغذ جای آن را گرفته است.
۶- در قدیم بر روی درخت حک می کردند والا روی ان می نویسند.
۷- درخت ها اکسیژن تولید می کنند. ولی کتاب ها علم و دانش تولید می کنند.
۸- وقتی از کتاب استفاده نمی کنیم و برای زیبایی می گذاریم مانند درختی است که میوه دارد و میوه آن را نمی چینیم تا کرم می‌خورد.

جواب کابران در نظرات

جواب سوال. از چوب درختان برای تولید کاغذ استفاده می کنند و از کاغذ نیز برای تولید کتاب استفاده می شود. ممکن است موضوع کتاب در مورد درختان باشد.

جواب سوال. درخت،میوه های زیای تولید می کند که ما آن ها را می خوریم و باعث حفظ سلامتی ما می‌شود .همچنین مطالبی در کتاب نوشته می‌شود که علم و دانش ما را زیاد می کند و ما از آن در کار هایمان استفاده می کنیم . راستی ، سایه ای که درخت در هوای آفتابی به ما میدهد ،یادمان نرود.

جواب سوال. درخت باعث می شود که ما نفس بکشیم وزنده بمانیم.کتاب هم باعث می شه که عقل و مغز ما زنده بماند.

جواب سوال. در فارسی گاهی علم به درخت مشهور است و از آن میتوان علم جویی دو کتاب هم مانند درخت میتوان از آن علم جویید.

جواب سوال. جنس درخت با کتاب یکی است چون از درخت کتاب درست می شود…درخت هوا را پاکیزه می کند وکتاب ذهن را پاکیزه می کند…درخت اکسیژن تولید می کند و کتاب دانش و علم را افزایش میدهد…اگر از کتاب استفاده نکنیم وبرا زیبایی میذاریم مانند این است که درختی میوه دارد ولی آن را نمی خوریم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *