جواب صفحه ۷۰ نگارش ششم رایگان

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس ششمی ها یک درس دیگری از کتاب نگارش با جواب ! این بار هم جواب صفحه ۷۰ نگارش پایه ششم ابتدایی درس دوازده دوستی و مشاوره بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات نگارش ششم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس ششم ابتدایی با حل صفحه ۷۰ کتاب نگارش ششم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جواب سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی جواب صفحه ۷۰ نگارش ششم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات کتاب نگارش ششم ابتدایی ما این گام به گام نگارش ششم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه ششم نگارش درس دوازده دوستی و مشاوره که ما قرار داده ایم با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل تمرین کتاب نگارش ششم هستند  که این گام به گام نگارش ششم بصورت کامل و دقیق میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب نگارش ششم پایه ۶ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود جواب صفحه ۷۰ نگارش ششم ابتدایی رایگان با پاسخ را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب نگارش بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.

 

حل سوالات نگارش صفحه ۷۰

حل سوالات نگارش صفحه ۷۰

۱ داستان زیر را تا سه سطر ادامه دهید.
از کوه بالا رفت. شقایق های وحشی در دسترس نبودند. با احتیاط جلو رفت و دسته ای از شقایق های سرخ را چید. کوله بارش سنگین بود. به سختی از کوه پایین آمد. کف پوتین سوراخ شده بود. کم کم هوا داشت تاریک می شد که به سنگر ها نزدیک شد. به سمت سنگر خودشان حرکت کرد. صدای ملکوتی را شنید که روحش را به پرواز در آورد با خوشحالی پرده سنگر را کنار زد ولی ناگهان ….
جواب سوال . با تصویری روبه‌ رو شد که هرگز در گوشه ای از ذهن خود هم آن را تصور نمیکرد همه برگشته بودند انتظار داشت که شقایق را هنگام اذان به سجاده سید هدیه کند اما سید رفته بود و بغضی سنگین برای او به جا گذاشته بود میان دو احساس خود سرگردان بود با بغضش کنار می‌آمد یا اینکه خوشحال می‌شد از این که دیگر سید دردو غم و بغض را تجربه نخواهد کرد.

۲ جمله های زیر را کامل کنید.
*شهید همچون …
جواب سوال . داستانی است پر از حادثه و زیبایی ؛ از سلاله ی خورشیدی که گرمایش عظمت نور را به ضمیر مان می نشاند . نامش چون سنگ نشانه ای است بر راه که دل را به مقصود می رساند.
*شهدا چون کوه های…
جواب سوال . سر به فلک کشیده محکم و استوار مقابل دشمن جنگیدند و از جانشان گذشتند تا میهنمان همیشه سرفراز باشد و ناموسشان در امنیت کامل باشد.
*شهدا همیشه…
جواب سوال . زنده اند همان طور که خداوند در قرآن کریم می گوید «هرگز گمان مبر آن ها که در راه خدا کشته شده اند، مردگانند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.»

اگر جواب های بالا را دوست نداشتید:

شهید همچون گل لاله است که قطره‌های خونش مانندِ برگ‌های گل لاله فدای میهن شد.
شهدا چون کوه‌های استوار در برابر دشمنان این آب و خاک ایستادند.
شهدا همیشه زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

جواب کارگاه نویسندگی صفحه ۷۰ نگارش ششم

۱ در مورد یکی از شهدایی که میشناسید، گزارشی تهیه کنید و در دو بند بنویسید. (عنوان مناسبی برای گزارشتان پیدا کنید.)
جواب سوال . برعهده دانش آموز

جواب سوال . شهید حاج قاسم سلیمانی با شجاعت مردم بیگانه را از کشورمان بیرون انداختند و متاسفانه دریکی از شب های دی ماه به شهادت رسیدند.

جواب سوال . در مورد حاج قاسم سلیمانی ایشان از چهره های محبوب اسلامی بو دند و همیشه در جنگ با ظالمان زمان مبارزه می کر دند و سنگری برای مظلومان جهان بود که بلا خره بدست آمریکای متجاوز به شهادت رسید وبا خون خود جهان را از خواب بیدار کرد.

 

 

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *