جواب صفحه ۵۱ نگارش پنجم رایگان

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس پنجمی ها یک درس دیگری از کتاب نگارش با جواب ! این بار هم جواب صفحه ۵۱ نگارش پایه پنجم ابتدایی درس نهم نام آوران دیروز امروز فردا  بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات نگارش پنجم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس ششم ابتدایی با حل صفحه ۵۱ کتاب نگارش پنجم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جواب سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی جواب صفحه ۵۱ نگارش پنجم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات و تمرین کتاب نگارش فارسی پنجم ابتدایی ما این گام به گام نگارش پنجم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه پنجم نگارش فارسی که ما قرار داده ایم درس نهم نام آوران دیروز امروز فردا با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل تمرین کتاب نگارش پنجم هستند که این گام به گام نگارش پنجم بصورت کامل و دقیق میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب نگارش پنجم درس نهم نام آوران دیروز امروز فردا پایه ۵ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود تمرین صفحه ۵۱ نگارش پنجم ابتدایی رایگان با پاسخ را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب نگارش فارسی بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.
 

 

 

جواب سوالات نگارش صفحه ۵۱ نگارش پنجم

یکی از موضوع های زیر را انتخاب کنید و با استفاده از »روش مقایسه«، سه بند دربارهی آن بنویسید.
-شیوه ی دفاع از میهن در زمان گذشته و امروز
– شیوه ی دید و بازدیدهای نوروزی در گذشته و امروز
– وسیله ی گرم کردن خانه ها در گذشته، امروز و فردا
-وسایل سفر در گذشته، امروز و فردا
– نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز
جواب:
جواب سوال   موضوع: نوع بازی های کودکان در روزگار گذشته و امروز
امروزه دست هر کودک، نوجوانی یا جوانی یک موبایل دیده می شود که با آن بازی می کند یا در هرخانه ای بالاخره یک کامپیوتر وجود دارد که با آن بازی های رایانه ای انجام می دهند. از پدرم درباره بازی های قدیم پرسیدم .
فوتبال در کوچه پس کوچه ها، والیبال، الک دولک، کارت بازی، تیله بازی و چندتا بازی دیگر را نام برد و آهی از ته دل کشید و دوباره گفت: بازی های امروزی بدون تحرک است و باعث مریضی می شود مثل چاقی، ضعیفی چشم و … ولی گذشته بازی ها با تحرک بود و در فضای آزاد انجام می شد. بچه ها با هم بازی می کردند و صمیمی می شدند و مثل بچه های امروز ی منزوی نبودند.

جواب های نظرات کاربران:

جواب سوال   در زمان های قدیم مثل این زمان نبودند زمان های کهن مادربزرگ هاوپدربزرگ های سال خورده برای نوه ها بچه ها قصه های مختلفی برای بچه ها تعریف می کردند ولی امروزه این اتفاق ها کم می افتد

جواب سوال   امروزه مردمبرای اینکه شب خوبی داشته باشن گوشی ها را در یک سبد میگذارند و با هم صحبت می کنند و درگذشته اصلا گوشی نداشتند و باهم صحبت میکردند.

جواب سوال   درخانه ی خود را برای بازدیدکنندگان باز می کردند

جواب سوال   الان همه تو گوشی اند ولی در زمان قدیم همه باهم صحبت میکردند.

جواب سوال   از وقتی موبایل اختراع شد مردم فکر میکنند با تماس تصویری و از این جور چیزها میتوانند با هم ارتباط برقرار کنن

 

برای دانلود و دریافت سوالات کامل میتونید روی لینک زیر کلیک کنید.

 

لینک کوتاه

2 دیدگاه در “جواب صفحه ۵۱ نگارش پنجم رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *