جواب گفتوگو صفحه ۳۷ علوم چهارم

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس چهارمی ها یک درس دیگری از کتاب علوم با جواب ! این بار هم جواب گفتوگو صفحه ۳۷ علوم چهارم پایه چهار ابتدایی درس پنجم گرما و ماده  بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات علوم چهارم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس سوم ابتدایی با حل صفحه ۳۷  علوم چهارم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جوابهای سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی گفتوگو صفحه ۳۷ علوم چهارم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات و پرسش های متن کتاب علوم چهارم ابتدایی ما این گام به گام علوم چهارم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه چهارم علوم که ما قرار داده ایم درس پنجم گرما و ماده در این پست برای شما کاربران بصورت رایگان با پاسخ به تمام پرسشهای متن و … قرار داده ایم.

علوم چهارم با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل کتاب  که این درس پنجم گرما و ماده گام به گام علوم چهارم بصورت کامل و دقیق میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب علوم درس پنجم گرما و ماده پایه ۴ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود جواب گفتوگو صفحه ۳۷ علوم چهارم ابتدایی رایگان را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب علوم پایه ۴ بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت https://www.daneshkadeha.com/ برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.
نظر یادتان نرود.

 

جواب گفت‌وگو صفحه 37 علوم چهارم

 
با توجّه به شکل کتاب،
– مشخّص کنید چه چیزهایی سرد و چه چیزهایی گرم هستند. کاسه و ملاقه سرد و آش و دیگ گرم هستند.
– گرما از کدام جسم به جسم دیگر منتقل می‌شود؟ در این باره گفت‌وگو کنید. از جسم گرم به جسم سرد​

 همه‌ٔ مواد گرما را به خوبی انتقال نمی‌دهند

مریم درآشپزخانه به مادرش کمک می‌کرد. او مشاهده کرد که مادر برای هم زدن آش از قاشق چوبی استفاده می‌کند.
مریم با خود فکر کرد: «چرا مادرم برای هم زدن آش از قاشق چوبی استفاده می‌کند؟»
برای پاسخ دادن به این پرسش، فعّالیت زیر را انجام دهید.

 

 

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *