جواب گفتوگوکنید صفحه ۹۶ علوم چهارم

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس چهارمی ها یک درس دیگری از کتاب علوم با جواب ! این بار هم جواب گفتوگوکنید صفحه ۹۶ علوم چهارم پایه چهار ابتدایی درس دوازده گوناگونی گیاهان  بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات علوم چهارم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس سوم ابتدایی با حل صفحه ۹۶ علوم چهارم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جوابهای سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی گفتوگوکنید صفحه ۹۶ علوم چهارم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات و پرسش های متن کتاب علوم چهارم ابتدایی ما این گام به گام علوم چهارم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه چهارم علوم که ما قرار داده ایم درس دوازده گوناگونی گیاهان در این پست برای شما کاربران بصورت رایگان با پاسخ به تمام پرسشهای متن و … قرار داده ایم.

علوم چهارم با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل کتاب  با پاسخ درس دوازده گوناگونی گیاهان گام به گام علوم چهارم بصورت کامل و دقیق رایگان میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب علوم درس دوازده گوناگونی گیاهان پایه ۴ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود جواب گفتوگوکنید صفحه ۹۶ علوم چهارم ابتدایی رایگان را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب علوم پایه ۴ بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت daneshkadeha.com برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.
نظر یادتان نرود.

 

جواب گفتوگوکنید صفحه ۹۶ علوم چهارم
شکل‌های زیر، مراحل رشد میوه‌ی انار را از گل تا میوه نشان می‌دهد. درباره‌ی ترتیب مراحل رشد این میوه، گفت و گو کنید و این مراحل را شماره گذاری کنید.

1

 

5
4
2

 

6

 

3

 از دانه تا گیاه

دانه رشد می‌کند و یک گیاه جدید را به وجود می‌آورد. از دانه‌ٔ باقلا، گیاه باقلا و از دانه‌ٔ کاج، درخت کاج به وجود می‌آید.

مراحل رشد گیاه گوجه فرنگی

گیاهانی مانند کاج، باقلا و گوجه فرنگی با دانه تولید مثل می‌کنند. این گیاهان را دانه‌دار می‌گویند.

گیاهان بدون دانه

گیاهانی که دانش آموزان برای اوّلین بار در جنگل دیدند، خزه و سرخس نام دارند. این گیاهان دانه ندارند ولی آنها هم تولید مثل می‌کنند؛ یعنی، گیاهی مانند خود را به وجود می‌آورند. گیاهان بدون دانه در مکان‌های مرطوب رشد می‌کنند. این گیاهان هاگ دارند و با هاگ تولید مثل می‌کنند.

سرخس

 

خزه

 

 
لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *