جواب فعالیت صفحه ۱۰۰ علوم چهارم

با سلام خدمت کاربران محترم دانشکده ها . و اما ما و شما کلاس چهارمی ها یک درس دیگری از کتاب علوم با جواب ! این بار هم جواب فعالیت صفحه ۱۰۰ علوم چهارم پایه چهار ابتدایی درس سیزده زیستگاه  بصورت رایگان برای کاربران عزیز و محترم تهیه کرده ایم.

که بیشتر افراد بخاطر برخی مشکلات که در پاسخ به سوالات علوم چهارم داشته اند امروز تیم دانشکده ها به تمام کمال با کاربرانش همراه هست.

بخاطر مشکلات کلاس سوم ابتدایی با حل صفحه ۱۰۰ علوم چهارم را که برخی از دانش آموزان که مشکل دارند.

مجبور هستند جوابهای سوالات را با جستجو کردن در اینترنت  راهی برای این مشکلات که پیش رو دارند در کتاب درسی فعالیت صفحه ۱۰۰ علوم چهارم رفع کنند.

خب برای رفع مشکلات  سوالات و پرسش های متن کتاب علوم چهارم ابتدایی ما این گام به گام علوم چهارم را بصورت رایگان در انتهای همین پست برای شما قرار داده ایم و ما با شما در سایت دانشکده ها همراه هستیم.

این سوالات پایه چهارم علوم که ما قرار داده ایم درس سیزده زیستگاه در این پست برای شما کاربران بصورت رایگان با پاسخ به تمام پرسشهای متن و … قرار داده ایم.

علوم چهارم با پاسخ به سوالات رایگان و حل و فصل کتاب  با پاسخ درس سیزده زیستگاه گام به گام علوم چهارم بصورت کامل و دقیق رایگان میباشد و با کتب درسی جدید منطبق دارد.

خب عزیزانی که نیاز به جوابهای کتاب علوم درس سیزده زیستگاه پایه ۴ ابتدایی دارند ما بصورت رایگان ، در انتهای همین پست  لینک دانلود جواب فعالیت صفحه ۱۰۰ علوم چهارم ابتدایی رایگان را قرار داده ایم .

دیگه نیازی ندارید که بخواید هزینه ای را برای پرداخت کتاب علوم پایه ۴ بپردازید ما برای شما بصورت رایگان در اختیارتان گذاشته ایم و انشالله با یاری و همکاری و حمایت شما کم کم تمام دروس را رایگان قرار خواهیم داد حمایت شما فقط معرفی سایت daneshkadeha.com برای دوستان خود که دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نداشته باشید در جوابات درسی خود.
نظر یادتان نرود.
 

 

دانش آموزان کلاس چهارم همراه آموزگار خود به بوستان رفتند. آموزگار از آنها خواست که محیط اطراف خود را مشاهده کنند. محیا گفت: «چه گیاهان متنوعی در اینجا رشد کرده‌اند.» زهره گفت: «گوش کنید! آواز پرندگان را می‌شنوید؟» او هم کلاسی‌های خود را صدا زد و لانه‌ٔ پرنده‌ای را روی درخت به آن‌ها نشان داد. یاسمین کمی جلوتر یک ملخ را روی گیاه دید. سپس آموزگار از دانش آموزان پرسید: «آیا می‌توانید بگویید موجودات زنده چه ویژگی‌هایی دارند؟»

در یک بوستان، چه موجودات زنده و غیرزنده‌ای ممکن است وجود داشته باشد؟

جواب فعالیت صفحه 100 علوم چهارم ابتدایی

 
در حیاط مدرسه یا بوستان نزدیک مدرسه:
الف) کدام موجودات زنده و غیرزنده را می‌بینید؟ آنها را در جدول روبه رو طبقه بندی کنید.
زنده غیرزنده
درخت چنار خاک
ملخ آب
زنبور سطل زباله
گنجشک نیمکت
گل رز هوا
گربه سنگ
درخت کاج الاکلنگ

ب) موجودات زنده‌ٔ جدول صفحه‌ٔ پیش را در جدول روبه رو طبقه‌بندی کنید.

گیاهان جانوران
درخت چنار ملخ
گل رز زنبور
درخت کاج گربه
گنجشک
هشدار
مراقب باشید که به موجودات زنده صدمه‌ای نرسد.

گیاهان و جانوران، موجودات زنده‌ٔ بوستان‌اند. درحالی که خاک، آب، هوا و نور موجودات غیرزنده‌ٔ بوستان هستند.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *