جواب صفحه ۱۱ هدیه آسمانی ششم درس اول یکتا تدبر کنیم

جواب صفحه ۱۱ هدیه آسمانی ششم درس اول یکتا تدبر کنیم در این پست برای کاربران دانشکده ها بصورت رایگان قرار خواهیم داد این صفحه از بر گرفته پست کتاب آموزشی هدیه های آسمانی ششم است.

و یک گام به گام هدیه های آسمانی کلاس ششم را هم در انتهای همین پست رایگان لینک دانلودش را قرار داده ایم که میتوانید با استفاده از اون جواب درس اول هدیه های آسمانی پایه ششم را حل کنید .

در این گام به گام جواب سوالات درس اول  با حل صفحه ۱۱ هدیه های آسمانی پایه ششم و تمام درس قرار داده شده است و جواب سوالات و پرسش های متن را میتوانید دید که به تمام این سوالات کتاب درسی صفحه به صفحه پاسخ داده شده است درون این گام به گام .

جایزه دانشکده ها برای پایه ششمی ها در این پست چی بود ؟

یک گام به گام از هدیه آسمانی

لطفا توجه کنید که غیر از حل سوالات صفحه ۱۱ هم خوانی در انتهای همین پست مراجعه کنید و گام به گام کاملش رو هم دانلود کنید و در این مورد لطفا برای خوشحال کردن ما نظرات خودتون رو واسمون ارسال کنید خوشحالی شما خوشحالی ما هست ، انشالله کمکم تمام درس ها را بصورت رایگان برای شما قرار خواهیم داد.

 

سوالات کاربران

خیلی از کاربران در این موضوع درس های کتابهای آسمان گفتند که چرا هیچ  پاسخ سوالات هدیه آسمانی ششم و جوابی از این کتاب نمیذارید این روزا خیلی سخت شده مدارس که غیر حضوری شده و ما والدین کارهایمان برای درس دادن به فرزندانمون واقعا سخت شده ، در این موضوع فکر کردیم  که چرا کمکی به والدین و دانش آموزان نکنیم و جواب سوالات رو رایگان منتشر نکنیم که تو این حال اوضاع گرونی و … خب الان در این پست از جواب صفحه ۱۱ هدیه آسمانی ششم  ابتدایی درس اول یکتا با پاسخ را بصورت رایگان قرار خواهیم داد و یک حمایتی از ما به والدین و دانش آموزان عزیز که بتونن بسادگی جواب این صفحه کتاب درسی را حل کنند.

حل صفحه ۱۱ کتاب هدیه های آسمان ششم درس اول یکتا

در این قسمت میرسیم به جوابات کتاب  آسمانی که میتوانید جواب سوالات را مشاهده کنید و در آخر همین سوالات لینک دانلود گام به گام کامل از هدیه آسمان قرار داده ایم که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

این سوره را بخوانید و ترجمه‌ی آن را بنویسید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾

اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾

لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿۳﴾

وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

به نام خداوند بخشنده مهربان
بگو او خداوند یکتاست (۱)
خداوند بی‌نیاز است (۲)
فرزندی ندارد و زاییده نشده است (۳)
و همتا و همانندی برای او وجود ندارد (۴)
– نام این سوره چیست؟ حمد
– در این سوره به کدام صفت‌های خداوند اشاره شده است؟ یکتا بودن خدا، بی نیازی خداوند واینکه خداوند پدر، مادر و فرزندی ندارد و او بی همتا و بی‌نظیر است.
– به نظر شما چرا سوره به این نام معروف شده است؟ چون سراسر این سوره به اصل توحید و یگانگی خدا اشاره دارد. با خواندن این سوره‌ با صفات خداوند آشنا می‌شویم و این آشنایی موجب می‌شودتا با جان و دل بهاو ایمان بیاوریم و این سوره انسان‌ها را به یکتا پرستی دعوت می‌کند.
– چه ارتباطی میان معنای سوره و موضوع درس وجود دارد؟ بادوستان خود در کلاس گفت وگو کنید. معنای این سوره و مفهوم درس می‌خواهد به ما بفهماند که خدایی را باید پرستید که یکتا و بی همتاست و از هر جهت بی نظیر است. همچنین باید از او در هر کاری کمک بخواهیم و همواره سپاسگزار نعمت‌های او باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *