جواب صفحه ۵۷ هدیه آسمانی ششم رایگان درس نهم جهان دیگر کامل کنید

جواب صفحه ۵۷ هدیه آسمانی ششم رایگان درس نهم جهان دیگر کامل کنید در این پست برای کاربران دانشکده ها بصورت رایگان قرار خواهیم داد این صفحه از بر گرفته پست کتاب آموزشی هدیه های آسمانی ششم است.

و یک گام به گام هدیه آسمانی کلاس ششم را هم در انتهای همین پست رایگان لینک دانلودش را قرار داده ایم که میتوانید با استفاده از اون جواب سوالات درس ۹ هدیه ششم را حل کنید .

در این گام به گام جواب سوالات درس نهم  با حل صفحه ۵۷ هدیه پایه ششم و تمام درس قرار داده شده است و جواب سوالات و پرسش های متن را میتوانید دید که به تمام این سوالات کتاب درسی صفحه به صفحه پاسخ داده شده است درون این گام به گام .

جایزه دانشکده ها برای پایه ششمی ها در این پست چیه ؟

یک گام به گام از هدیه آسمانی

لطفا توجه کنید که غیر از حل سوالات صفحه ۵۷ کامل کنید در انتهای همین پست مراجعه کنید و گام به گام کاملش رو هم دانلود کنید و در این مورد لطفا برای خوشحال کردن ما نظرات خودتون رو واسمون ارسال کنید خوشحالی شما خوشحالی ما هست ، انشالله کمکم تمام درس ها را بصورت رایگان برای شما قرار خواهیم داد  و سایت daneshkadeha.com را برای دوستان خود به شاتراک بگذارید.

 

سوالات کاربران

خیلی از کاربران در این موضوع درس های کتابهای آسمان گفتند که چرا هیچ  پاسخ سوالات کامل کنید هدیه آسمانی ششم و جوابی از این کتاب نمیذارید این روزا خیلی سخت شده مدارس که غیر حضوری شده و ما والدین کارهایمان برای درس دادن به فرزندانمون واقعا سخت شده ، در این موضوع فکر کردیم  که چرا کمکی به والدین و دانش آموزان نکنیم و جواب سوالات رو رایگان منتشر نکنیم که تو این حال اوضاع گرونی و … خب الان در این پست از جواب صفحه ۵۷ سوالات درس نهم هدیه ششم  ابتدایی درس نهم جهان دیگر با پاسخ را بصورت رایگان قرار خواهیم داد و یک حمایتی از ما به والدین و دانش آموزان عزیز که بتونن بسادگی جواب این صفحه کتاب درسی را حل کنند.

حل صفحه ۵۷ کتاب هدیه های آسمان ششم کامل کنید درس نهم جهان دیگر

در این قسمت میرسیم به جوابات کامل کنید صفحه ۵۷ درس نهم کتاب  آسمانی که میتوانید جواب سوالات را مشاهده کنید و در آخر همین سوالات لینک دانلود گام به گام کامل از هدیه آسمان قرار داده ایم که میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.

جواب کامل کنید صفحه ۵۷ هدیه ششم با پاسخ

 

من معتقدم

توحید

یعنی اعتقاد به یگانگی خداوند

نبوّت

یعنی اعتقاد به پیامبری حضرت محمد (ص)

امامت

یعنی اعتقاد به جانشینان بعد از پیامبر(ص) که از حضرت علی (ع) شروع و به مهدی (عج) ختم می‌شود.

معاد

یعنی اعتقاد به زندگی پس از مرگ درجهانی دریگر، روزی که به حساب رفتار ما در این دنیا رسیدگی خواهد شد.

نیایش 

خدای من!
مورچه را چنان آفریده‌‌ی که برای روزی خود می‌کوشد دانه را به لانه می‌برد و در مکانی مطمئن انبار می‌کند.
خدای من!
به مورچه آموختی که در تابستان برای زمستان خود آذوقه فراهم کند؛
مرا نیز یاری کن تا از هم اکنون به فکر آخرت خویش باشم و توشه‌ای برای آن روز فراهم سازم.

بدانیم

من معتقدم

حضرت عبدالعظیم حسنی، مردی دانشمند و باایمان و از نوادگان امام حسن مجتبی (علیه السّلام) بوده است. ایرانی‌ها به او شاه عبدالعظیم می‌گویند و مرقد او در شهرری  زیارتگاه مؤمنان است. عبدالعظیم از شاگردان و یاران حضرت امام جواد و حضرت امام هادی (علیهم السّلام) بوده است و ماجرای گفت وگوی وی با امام هادی (علیه السّلام) درباره اعتقادات دینی شنیدنی است.
این ماجرا را از زبان خود او بشنویم.
«روزی خدمت حضرت امام هادی (علیه السّلام) رسیدم و عرض کردم: ای فرزند رسول خدا، من می‌خواهم اعتقادات دینی خود را در برابر شما به زبان بیاورم تا ببینم آیا پسندیده است … و یا باید آن را اصلاح کنم.
امام اجازه دادند که من اعتقاداتم را یکی یکی بگویم.
گفتم من اعتقاد دارم که خدای بزرگ، یکی است و مثل و مانندی ندارد.
او پروردگار و صاحب همه‌ی موجودات است.
معتقدم که حضرت محمّد (صلّی الله علیه واله) بنده و فرستاده‌ی خدا و آخرین پیامبر اوست و دین آن حضرت، یعنی اسلام، آخرین دین است.
من اعتقاد دارم امیرمؤمنان علی (علیه السّلام) جانشین پیامبر خدا و ولیّ مسلمانان است و بعد از ایشان، حضرت امام حسن (علیه السّلام) و پس از ایشان، حضرت امام حسین (علیه السّلام) و فرزندان او، امامان و راهنمایان مردم هستند؛ سپس نام فرزندان امام حسین (علیه السّلام) یعنی امام سجّاد، امام باقر، امام صادق، امام کاظم، امام رضا (علیه مالسّلام) را یکی یکی بردم و گفتم: و پس از امام رضا (علیه السّلام) پدر گرامی شما امام محمّد تقی (علیه السّلام) امام و سرور ما مسلمانان هستند و بعد از این بزرگواران، شما پیشوای ما هستید».
در این هنگام امام هادی (علیه السّلام) به من فرمود:
«و بعد از من، حسن، پسر من است و پس از او، مهدی است؛ امامی که با قیام خود زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد».
من نیز گفتم:
«من به امامت حضرت امام حسن عسکری (علیه السّلام) و فرزند آن حضرت نیز ایمان دارم و می‌گویم دوستی این بزرگواران، دوستی با خداست و نافرمانی آنها دشمنی با اوست».
و ادامه دادم:«من اعتقاد دارم که روز قیامت همه‌ی ما دوباره زنده می‌شویم و به زندگی جاوید خود ادامه می‌دهیم و می‌گویم که واجبات دینی بعد از ولایت، نماز است و زکات و روزه و حج و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر».
آنگاه حضرت هادی (علیه السّلام) به من فرمود:«به خدا سوگند، دین خدا این است. بر همین اعتقاد ثابت بمان».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *