جواب فعالیت صفحه ۹۳ علوم هفتم

جواب فعالیت صفحه ۹۳ علوم هفتم فصل ۱۱ سلول و سازمان بندی آن حل سوالات درس تجربی صفحه نود و سه دوره اول متوسطه هفتم کتاب درسی علوم تجربی پاسخ سوال درس یازده را برای کاربران پایه هفتمی در این پست رایگان قرار داده ایم.

کلاس هفتمی های عزیز در این فصل یازدهم سلول و سازمان بندی آن انرژی صفحه ۹۳ علوم  کلاس هفتم ما جواب کل سوالات این صفحه را برای شما قرار داده ایم که میتوانید در این پست مشاهده کنید و غیر از جواب های درسی صفحه نود و سه فعالیت ها که صفحه به صفحه برای شما قرار داده ایم یک لینک در انتهای همین پست را قرار داده ایم که اگر روی لینک کلیک کنید میروید به صفحه بعد که جواب تمام سوالات درس یازده علوم هفتم  در آنجا قرار داده ایم که غیر از این داخل همان پست یک گام به گام رایگان علوم هفتم هم گذاشتیم که میتوانید دانلود کنید بصورت رایگان.

دانش آموزان پایه هفتمی این پست جواب  فعالیت صفحه ۹۳ علوم هفتم فصل ۱۱ فقط بخاطر کاربران دانشکده ها بصورت رایگان قرار داده ایم که بتوانند جواب سوالات علوم هفتم خود را حل کنند اگر جواباتی جای مانده است شما میتوانید در کامنت سوال جواب ها را ارسال کنید تا به اسم شما این جواب سوالات قرار دهیم و بقیه دوستان و همکلاسیهای شما از مهارت و هوش زکاوت شما استفاده کنند.

لطفا توجه کنید که غیر از حل سوالات علوم هفتم ص ۹۳ که در این پست برای شما قرار داده ایم در انتهای همین پست یک لینک از جواب سوالات علوم هفتم فصل یازدهم و تمام درسهای علوم پایه هفتم بطور کامل رو هم قرار داده ایم ، که میتونید روی آن لینک کلیک کنید و منتقل بشید به صفحه سوالات فصل ۱۱  و در این مورد لطفا برای حمایت  ما نظرات خودتون رو واسمون ارسال کنید خوشحالی شما خوشحالی ما هست ، انشالله کمکم تمام درس ها را بصورت رایگان برای شما قرار خواهیم داد  و سایت daneshkadeha.com را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

جواب سوالات فعالیت صفحه ۹۳ علوم هفتم

 

با میکروسکوپی که در مدرسه دارید، روپوست برگ بعضی گیاهان، پوست داخلی و خارجی پیاز را مشاهده، و شکل یاخته‌های آنها را رسم کنید.

فعالیت صفحه 93 علوم هفتم
پوست پیاز
صفحه 93 علوم هفتم
روپوست برگ

دیدید که در یک قطعۀ کوچک از هر نمونه تعداد زیادی یاخته وجود دارد. یاخته، واحد ساختار و عمل در موجودات زنده است. بدن ما از هزاران میلیارد یاخته ساخته شده است.
شکل زیر انواعی از یاخته‌های سازندهٔ بدن ما را نشان می‌دهد.

انواعی از یاخته‌ها

یاخته‌های پوستی، ماهیچه‌ای، عصبی و خونی انواعی از یاخته‌های بدن ما هستند. با همۀ شباهت‌هایی که این یاخته‌ها با هم دارند، هریک از آنها ساختار منحصر به فردی دارند.

از دورۀ ابتدایی می‌دانید هر یاخته در بدن شما ویژگی‌های یک موجود زنده را دارد. آیا این ویژگی‌ها را به خاطر می‌آورید؟

هر ساختار زنده‌ای که در بدن موجودات زنده وجود دارد، از یاخته تشکیل شده است و هر عملی که توسط بخشی از بدن انجام می‌شود، یاخته‌های آن قسمت، آن را انجام می‌دهند. به همین دلیل یاخته را واحد ساختار و عمل در موجودات زنده می‌نامند.

لینک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *