تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک
تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

دانشکده ها سایت دانلود مقاله و تحقیق دانشجویی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۳۲ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری در روش امحاء  را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد. خب ما قسمتی از متن این پروژه را بطور نمونه برای شما قرار خواهیم داد.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک ‌‌ که در ۳۲ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

تعریف فرآوردههای بیولوژیک:

  • مطابق تبصره چهار ماده سیزده قانون مربوط به امور پزشکی مصوب ۲۹/۳/۱۳۴۳ مجلس شورای اسلامی فرآورده بیولوژیک به موادی اطلاق می شوذ که دارای منشاء انسانی یا حیوانی بوده و برای تشخیص٬ پیشگیری ویا درمان بیماریها بکار می رود شامل٬ واکسنها سرمهای درمانی ٬فرآوردههای خونی ٬ مشتقات پلاسمایی و فرآوردههای حاصل از تکنولوژی نوترکیب می باشد.
  • ضایعات: به هرچه که دور انداختی است گفته می شود.
  • امحاء (دفع زباله ها): به کلیه روشهای از بین بردن و یا کاهش خطرات ناشی از پسماندها از قبیل بازیافت، دفن بهداشتی و یا زباله سوزی را گویند.
  • پردازش: به کلیه فرآیندهای مکانیکی ٬ شیمیایی و بیولوژیکی که منجر به تسهیل در عملیات امحاء گردد گفته می شود.
  • پسماند: به مواد جامد، مایع و گاز (غیر از فاضلاب) گفته می شود که بطور مستقیم حاصل از فعالیت انسان است و از نظر تولید کننده زائد محسوب می شود.

انواع پسماندها:

  1. عادی: به کلیه پسماندهایی که بصورت معمول از فعالیت روزمره انسانها تولید می شود
  2. پزشکی (بیمارستانی): به کلیه پسماندهای عفونی و زیان آور ناشی از بیمارستانها و مراکزبهداشتی گفته میشود.
  3.  ویژه: پسماندهایی که بدلیل بالا بودن حداقل یکی از خواص خطرناک از قبیل سمیت بیمار یزایی و قابلیت انفجار و یا سایر عوامل نیاز به مراقبت ویژه داشته باشد.
  4. کشاورزی: پسماندهای ناشی از فعالیتهای تولید در بخشهای کشاورزی را گویند. (شامل فضولات، لاشه حیوانات و محصولات فاسد).
  5.  صنعتی: کلیه پسماندهایی که از فعالیتهای صنعتی و معدنی (صنایع گاز، نفت، پتروشیمی)تولید می شود.
  6. بدلیل قرابت زباله های بیولوژیک با زباله های دارویی و عدم دسترسی به یک راهنمای اختصاصی برای فرآورده های بیولوژیک لذا اطلاعات موجود از منابع راهنمای امحائ زباله های داروئی گرفته شده اند که در طبقه بنذی مذکور در گروه پسماندهای ویژه قرار می گیرد .

 

 

سایت

,

تعداد صفحات

32

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

  1. admin 1

    روش امحاء ضایعات فرآوردههای بیولوژیک

دیدگاه خود را بنویسید