تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر

تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر
تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر

دانشکده ها سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، جزوه ، پروژه ، و پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۱۰ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری زخم معده را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم. نحوه یادگیری این مقاله درباره زخم معده و اثنی عشر می توانید یک پله از یادگیری در تحقیقات علمی شما را از دیگر افراد که علاقه به خواندن یا نوشتن مقالات و تحقیق ها را ندارن بالا ببرد.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره زخم معده و اثنی عشر که در ۱۰ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

زخم معده و اثنی عشر چیست؟

  • هرگاه تعادل بین اسید معده و سد دفاعی مخاط معده بر هم می خورد، زخم معده و اثنی عشر ایجاد می شود. یا به عبارت دیگر ترشح بیش از حد اسید معده به هر دلیلی می تواند منجر به ایجاد زخم گوارشی شود.
  • تقریباً ده درصد افراد جامعه در طول عمر خود حداقل یک بار مبتلا به زخم معده یا اثنی عشر می شوند. زخم های گوارشی در هر سنی می توانند بروز کنند.

به طور کلی عوامل ایجاد کننده زخم معده و اثنی عشر چیست؟

  • عوامل ایجاد کننده زخم های گوارشی بسیار متعدد هستند؛ مصرف داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی مثل آسپرین، پروفن و…، استرس و اضطراب، عفونت با هلیکو باکترپیلوری بعضی از بیماریهای مزمن ریوی و کبدی پرکاری غده پاراتیروئید، نارسایی مزمن کلیوی، استعمال دخانیات، مصرف الکل، رژیم غذایی نامناسب و وعده های غذایی نامنظم.
  • علائم شایع این بیماری عبارتنداز: درد در ناحیه بالای شکم (زیر جناغ سینه) که حالت سوزش، سوراخ شدن یا سائیده شدن را دارد که اصطلاحاً سوزش سر دل گفته می شود
سایت

,

تعداد صفحات

10

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد زخم معده و اثنی عشر

  1. admin 1

    زخم معده و اثنی عشر

دیدگاه خود را بنویسید