تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت

تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت

دانشکده ها سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، جزوه ، پروژه ، و پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۷۸ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری خلاقیت را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره مفاهیم خلاقیت که در ۷۸ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

داستانی از یک فیزیکدان

داستانی واقعی به نقل از

ارنست راترفورد

فیزیکدان، رییس وقت آکادمی

سلطنتی انگلیس و

برنده جایزه نوبل شیمی

در سال ۱۹۰۸

چگونه ارتفاع یک ساختمان را با یک فشار سنج اندازه بگیریم؟

یک نخ به انتهای فشارسنج می بندیم، از بالای ساختمان، فشارسنج را آرام آرام پایین می دهیم تا به خیابان برسد، طول نخ مساوی ارتفاع ساختمان است!

راه حل با استفاده از دانش فیزیک: فشارسنج را از بالای ساختمان به پایین می اندازیم و زمان افتادن آن را اندازه می گیریم، با استفاده از فرمول h=½at² و قرار دادن g به جای a، ارتفاع ساختمان بدست می آید!

چگونه ارتفاع یک ساختمان را با یک فشار سنج اندازه بگیریم؟ (راه حل های دیگر)

فشارسنج را در یک روز آفتابی بیرون می بریم، با اندازه گیری طول فشارسنج، طول سایه فشارسنج و طول سایه ساختمان، ارتفاع ساختمان با استفاده از یک تناسب ساده بدست می آید!

یک روش ساده و مستقیم: فشارسنج را در دست بگیرید، از خیابان شروع کنید و از پله ها بالا بروید. هنگام بالارفتن، در هر طبقه فشارسنج را کنار دیوار گذاشته و روی دیوار تا سقف نشانه هایی به ارتفاع طول فشارسنج بگذارید. وقتی به پشت بام رسیدید، ارتفاع ساختمان برابر است با تعداد نشانه های گذاشته شده ضربدر طول فشارسنج!

یک روش پیچیده تر: فشارسنج را به یک نخ ببندید و آنرا مانند پاندول نوسان بدهید، با استفاده از دوره نوسانات پاندول، شتاب جاذبه را در خیابان و در بالای ساختمان اندازه بگیرید. با استفاده از اختلاف این دو شتاب قاعدتاً باید بتوان ارتفاع ساختمان را محاسبه کرد.

روش جایگزین: فشارسنج را به یک نخ بلند ببندید. به بالای ساختمان بروید و فشارسنج را آنقدر پایین بفرستید تا درست بالای خیابان آویزان بماند. آن را مانند پاندول به نوسان درآورید و با اندازه گیری دوره نوسان آن می توانید ارتفاع ساختمان را محاسبه کنید.

روشی از جنس دیگر: به طبقه همکف بروید و نگهبان ساختمان را پیدا کنید. فشارسنج را به او نشان بدهید و بگویید: «هی آقا! این یک فشارسنج نو و سالم است و چیز ارزان قیمتی هم نیست! اگر ارتفاع ساختمان را به من بگویی، آن را به تو می دهم!» و او ارتفاع ساختمان را به شما خواهد گفت!

سایت

,

تعداد صفحات

78

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد مفاهیم خلاقیت

  1. دانشکده ها

    مفاهیم خلاقیت

دیدگاه خود را بنویسید