تحقیق در مورد گل همیشه بهار

تحقیق در مورد گل همیشه بهار
تحقیق در مورد گل همیشه بهار

20,000 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

تحقیق در مورد گل همیشه بهار

دانشکده ها سایت دانلود مقاله ، تحقیق ، جزوه ، پروژه ، و پاورپوینت های دانشجویی و دانش آموزی در این مطلب قرار است یک نمونه تحقیق در مورد گل همیشه بهار که با فرمت پاورپوینت جمع آوری شده است قرار دهیم . این تحقیق مناسب دانشجویان عزیز می باشد.این نمونه پاورپوینت در ۲۴ اسلاید قرار داده شده است . شما می توانید از این تحقیق نهایت استفاده رو ببرید این تحقیق از چندین منبع جمع آوری شده است و مناسب برای شما کاربران عزیز میباشد. در این مقاله ، ما نحوه یادگیری گل همیشه بهار را به شما کاربران سایت دانشکده ها می آموزیم.

پاورپوینت دانلود تحقیق در مورد گل همیشه بهار

بطور نمونه ما این پاورپوینت درباره گل همیشه بهار که در ۲۴ اسلاید تهیه و تنظیم شده است بطور نمونه در قسمت زیر  برای شما  قرار خواهیم داد.وبرای دانلود کامل این پاورپوینت باید خرید خود را کامل کنید تا بتوانید فایل کامل این تحقیق را دریافت کنید.

نام انگلیسی: Pot marigold

  • گیاهشناسی:

گیاهی علفی و یکساله است که منشاء آن مدیترانه و غرب آسیا گزارش شده و دارای ریشه مخروطی شکل و راست می باشد .

برگها باریک، بلند و کم و بیش کرکدار، فاقد دندانه و به صورت متناوب می باشند. رنگ برگها سبز روشن، گلها درشت (قطر کل ۷-۴ سانتی متر) می باشد. گلچه های زبانه ای در محورهای متحدالمرکز که تعداد آنها ۴ تا ۸ یا بیشتر است قرار می گیرند. رنگ گلها زرد یا نارنجی است. گلهای همیشه بهار در حضور نور باز و در شب بسته می شوند. میوه فندقه و قهوه ای رنگ و سطح آن ناصاف می باشد. طول دوره رویش ۲۱۰ – ۲۰۰ روز می باشد.

شرح گیاه

گیاهی علفی، یکساله دارای ساقه ای به طول ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر است ، برگهایی ساده بیضوی ، دراز ،پوشیده از کرک ، با کناره های موجدار و به رنگ سبز، مایل به قهوه ای روشن دارد، روی ساقه منشعب آن کاپیتولهای درشت و زیبا ظاهر می گردد که به تناسب گرما و رطوبت محیط زندگی ، به طور منظم صبح ها در فاصله ساعت ۹ تا ۱۰ شکفته و سپس در بعد از ظهرها بین ساعات ۴ تا ۵ جمع می گردد. کاپیتولهای آن دارای دو نوع گل یکی لوله ای و دیگر زبانه ای به رنگ زرد مایل به نارنجی و واقع در حاشیه نهنج است.میوه فندقه و قهوه ای رنگ و سطح آن نا صاف می باشد. تذکر : گیاه Calendula arvensis L. ظاهری شبیه C. officinalis دارد و به حالت وحشی در نواحی مختلف کشور پراکنده است.

 

‌● پراکنش

در کشورهای آلمان، مجارستان، مصر، اتریش، اروپای شرقی، لهستان و سوئیس در سطوح وسیع کشت می شود.

  • نیازهای اکولوژیکی

در طول رویش به نور و گرمای زیاد نیاز دارد. این گیاه خشکی را تحمل میکند. بذور در دمای ۱۰-۸ درجه سانتی گراد و پس از ۵-۴ روز جوانه می زند. کشت این گیاه در مناطق با میانگین درجه حرارت ۱۸-۱۷ درجه سانتیگراد در خرداد و ۲۰-۱۹ درجه سانتیگراد در تیر- مرداد، موفق خواهد بود. درجه حرارتهای پایین را به خوبی تحمل کرده و حتی برای مدت محدودی قادر به تحمل درجه حرارتهای زیر صفر است. این گیاه به آب ایستایی حساس بوده و نیاز به خاکهایی با تهویه مناسب دارد. آبیاری زیاد در این گیاه مناسب نبوده و موجب گسترش بیماریهای قارچی می شود. در مکان آفتابی و هر نوع خاک که دارای زهکش خوب باشد رشد می کند. جهت ازدیاد طول دوره گلدهی می بایست گلهای خشک مرتباً چیده شوند. حداقل دمای قابل تحمل آن ۱۵- درجه سانتیگراد است.

ازدیاد: از طریق کاشت بذر در بهار و یا پاییز امکان پذیر است. بذر این گیاه را می توان اواخر شهریور ماه کاشته و نشاءها را در اواسط پاییز به باغچه منتقل نمود.

 

سایت

,

تعداد صفحات

24

فرمت فایل

ppt, پاورپوینت

1 دیدگاه برای تحقیق در مورد گل همیشه بهار

  1. دانشکده ها

    گل همیشه بهار

دیدگاه خود را بنویسید