کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود

کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود
کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود

10,090 تومان

خرید و دانلود آنی

خرید پروسه انلاین کتاب ، فایل پاورپوینت و طرح درس و مقاله های دیگر

پشتیبانی از دانلود های ناموفق

پشتیبانی از سروش + واتساپ + تلگرام

شماره پشتیبانی

09103705578

کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود

کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود فصل اول معرفی پنجره پنجره چیست ؟گذشته پنجره به تاريخ زندگي غار نشيني بشر بازمي گردد . ريشه وا‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه” window “(پنجره) كلمه قديمي vindauga””  است كه درزبان نروژي به معني  ” چشم باد ” است. امروزه در جهان سالانه حدود 500 ميليون پنجره ساخته مي شود.

پنجره از قسمتهاي مهم و اساسي ساختمان مي باشد زيرا بوسيله اين قسمت از ساختمان است كه ارتباط ساكنين يك واحد مسكوني با خارج فراهم شده و نور و هواي واحد مسكوني تامين ميگردد.

در موقع انتخاب مصالح و يا فرم پنجره بايد دقت كافي به عمل آيد تا علاوه بر زيبايي، نور وهواي كافي به واحد مسكوني برساند.

 

آلومینیوم چیست ؟

عنصر آلومينيوم با داشتن 8%  از پوسته زمين يكي از عناصر فراوان موجود در طبيعت است . مهمترين ويژگي هاي آن عبارتند از مقاومت بالا در برابر خوردگي ، هدايت الكتريكي و حرارتي بالا و قابليت عالي كار پذيري و نسبت پايين وزن به حجم .

امروزه آلياژهاي آلومينيوم در صنايع ساختماني – حمل و نقل و هوا فضا – خودرو سازي – لوازم خانگي – ارتباطات – چاپ و نشر – الكتريسيته – راه آهن – صنايع مواد غذايي – صنايع نظامي و حتي چوب اسكي استفاده مي گردد . آلو مينيوم در سال 1727 يعني حدود 270 سال قبل كشف شد اما تا سال 1886 كه روش توليد صنعتي آن و 1892 كه روش توليد آن از آلومينا(اكسيد آلومينيوم )كشف گرديد فلزی ناشناخته بود و به علت بالا بودن هزينه توليدآن جزو گرانبهاترين فلزات محسوب مي شد حتي بهاي آن از طلا نيز بيشتر بود وفقط خانواده هاي سلطنتي امكان استفاده از آن را داشتند در قرن نوزدهم فردريك هفتم پادشاه دانمارك دستور داده بود كه كلاه نظامي اش را ازآلومينيوم بسازند و ناپلئون سوم فرمان داد ه بود از ميهمانان مخصوص در ظروف آلومينيومي و از ميهمانان كم اهميت تر در ظروف طلا پذيرا يي كنند در جنگ اول جهاني دانشمندان به مزا ياي آلومينيوم پي بردند اما كار برد هاي آن در خلال جنگ دوم جهاني شناخته شد بنابراين 50 سال است كه آلومينيوم كار برد صنعتي پيدا كرده است .

با توجه به اينكه فلز مس بيش از 6000 سال است كه در صنعت كار برد دارد و آهن 4000 سال امروزه توليد جهاني آلومينيوم با32 ميليون تن در سال بعد از آهن مهمترين فلزي است كه مورد استفاده قرار ميگيرد و دور نمایی عالي در جهت مصرف آن وجود دارد .

کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود

کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود آلومینیوم در دنیا :توليد جهاني آلومينيوم در سال 2005 نسبت به 2004 حدود 5/3‌درصد رشد كرده و به رقم 4/23‌ميليون تن رسيد‌، کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود كه در اين ميان قاره آسيا با 800‌ هزار تن افزايش، رتبه نخست را داراست. پيش‌بيني مي‌شود در سال‌جاري (2006) بيش از يك‌ميليون تن به توليد آلومينيوم اوليه (Primery Aluminium) اضافه شود‌، اما امسال عرضه نسبت به تقاضاي جهاني 300‌هزارتن كمتر خواهد بود

شکوفایی صنعت آلومینیوم در خاورمیانه

آلومينيوم سومين عنصر وافر در پوسته زمين است و از نظر اندازه، 7/3 درصد از مجموع عنصرهاي زمين را تشكيل مي‌دهد. کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود صنعت آلومينيوم سهم زيادي در اقتصاد جهاني و بيش از 30 اقتصاد مجزا دارد و كمك زيادي به آن مي‌كند. طبق ارزيابي‌هاي انجام شده بيش از يك ميليون نفر در سرتاسر دنيا در صنعت آلومينيوم مشغول به كارند .                                           ذوب آلومينيوم سرمايه‌بر است و تكنولوژي اين صنعت به‌طور نسبي در تسلط چند كمپاني محدود و محصور شده است. در سال‌هاي اخير چين به‌عنوان رهبر اصلي بازار، هدايت آن را در دست گرفته است و روسيه نيز در نقش يك عضو قدركه پيشرفت زيادي در اين صنعت داشته خود را مطرح كرده است. کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود منطقه GCC(سازمان همكاري كشورهاي خليج‌ فارس)نيز به‌علت دسترسي به منابع ارزان انرژي كه 25 درصد از هزينه بها را تشكيل مي‌دهد به‌عنوان مركزي مهم در صنعت آلومينيوم تبديل شده است
به گزارش خبرگزاري عرب‌نيوز، مصرف آلومينيوم در طول چند دهه گذشته از متوسط رشد خوبي بهره‌مند بوده است، کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود كه اين موضوع به‌طور نسبي به علت رشد كلي اقتصاد تا حدي مربوط به جانشيني آلومينيوم به جاي ساير مواد مربوط بوده است. مجموع مصرف آلومينيوم، چه توليدي و چه بازيافتي، مقداري بيش از توسعه صنايع ديگر رشد داشته است. هر دو بخش توليد و مصرف آلومينيوم در چين با گامهاي سريع افزايش يافته است و در سال 2006، 18 درصد نسبت به سال 2005 بيشتر بوده است. در سال 2006، كشور چين 25 درصد از مصرف آلومينيوم توليدي (غيربازيافتي) جهان را به خود اختصاص داد كه اين ميزان 55 درصد از مجموع افزايش در مصرف آلومينيوم دنيا را تشكيل مي‌داد .

در خبرها آمده بود كه امارات متحده عربي در نظر دارد ظرف 10 سال آينده، 10درصد توليد آلومينيوم دنيا را خود به تنهايي توليد كند و مبدل به قدرت اول آلومينيوم جهان شود. شايد اين نكته براي بسياري از كارشناسان دور از ذهن باشد كه چگونه امارات متحده عربي قصد دارد با جمعيت و وسعت اندك خود وارد بازي بزرگي شود كه بازيگران آن از بد حادثه (براي امارات) 5 قدرت اصلي اقتصادي جهان با وسعت و بعضا جمعيت زياد هستند. در حال حاضر از حدود 32ميليون تن توليد آلومينيوم جهان، 5 كشور چين،روسيه،كانادا،آمريكاواستراليا60درصدتوليدرادراختياردارند. کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود
طبيعتا اين كشورها به سادگي، اجازه نخواهند داد تا جايگاهشان در توليد اين ماده پرارزش جهاني به خطر بيافتد. آلومينيوم در حال حاضر به دلايل مختلف از جمله سبكي، مقاومت، تغييرات در نوع مصارف خانگي و شهري در جهان و عواملي از اين دست تبديل به كالايي پرمصرف شده به طوري كه گمان مي‌رود در بين فلزات اساسي بيشترين رشد مصرف را در دهه‌هاي آينده به خود اختصاص دهد. اما از آن طرف تجربه‌ نشان داده سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در امارات متحده و به ويژه در دبي هميشه با تدبير همراه بوده و پشت تصميمات مذكور، افراد و سرمايه‌گذاراني قرار دارند كه الزاما عرب نيز نيستند. پس نگاه امارات متحده به چيست؟ اينجا ذكر يك نكته نيز ضروري است و آن اينكه امارات متحده در حال حاضر با توليد حدود 850هزار تن آلومينيوم (حدود 3برابر ايران) يكي از 10 قدرت اول آلومينيوم دنيا است و بحرين ديگر شيخ نشين خليج‌فارس نيز به سرعت پا به پاي اين كشور، در حال توسعه طرح‌هاي خود است. پس بايد گفت كه شعار توليدكنندگان دبي چندان هم اغراق‌آميز نيست و آنها ثابت كرده‌اند مي‌توان راه طولاني بسياري از كشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه در نيم‌قرن اخير را 10 ساله پيمود.(سایت وزارت صنایع و معادن)

احداث بزرگ ترين كارخانه آلومينيوم جهان

قرار است با همكاري شركت آلومينيوم دوبي ( Dubal ) و شركت توسعه و عمران ابوظبي، كارخانه آلومينيوم امارات ( Emal ) ساخته شود. اين كارخانه هشت ميليارد دلاري در دو فاز ساخته شده و به بهره برداري مي رسد. در فاز اول پنج و در فاز دوم سه ميليارد دلار براي ساخت اين كارخانه سرمايه گذاري مي شود و پس از ساخت در منطقه صنعتي ابوظبي، اين كارخانه با ظرفيت توليد سالانه 4/1 ميليون تن آلومينيوم بزرگ ترين كارخانه آلومينيوم دنيا نام خواهد گرفت. قرار است فاز اول اين كارخانه در سال 2010 به بهره برداري برسد و براي تامين مصرف برق اين كارخانه نيز يك نيروگاه 250/2 مگاواتي در كنار آن ساخته                    مي شود.(سایت روزنامه سرمایه 2/5/86)کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود

درب و پنجره های آلومینیومی :

درب و پنجره های آلومینیومی بدليل طراحي دقيق مقاطع پروفيل و استفاده از يراق آلات مناسب داراي عملكردي عالي ميباشد و با توجه به شكل ساختمان و نياز محل پنجره قابل ساخت ميباشد. پنجره تامين كننده نور، گرما و زيبايي در ساختمان مي باشد و همچنين مي توان با باز و بسته كردن پنجره به محيط بيروني دسترسي داشت و ضمن تصفیه مناسب،هوای مطلوبي بدست آورد .کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود  البته اگر پنجره بطور صحيح ساخته و بكار گرفته نشود و يا در طراحي ساختمان ديدگاه هاي انرژي رعايت نشود و پنجره در موقعيت مناسب قرار نگيرد،عامل اصلي افت حرارتي و برودتي در فصول سرد و گرم سال مي شود از نظر ميزان مصرف انرژي پنجره اي كه مقاومت حرارتي آن بيشتر باشد مناسبتراست. گرمايي كه در فصل زمستان توسط وسايل گرمازاي ساختمان توليد مي شود، ميتواند از راههاي متعددي از ساختمان خارج شده و هدر برود.همچنين در فصل تابستان، گرماي بيرون از ساختمان ميتواند از راههاي گوناگون وارد ساختمان شود. اين دو مساله ی كاملا“ متفاوت، يعني بيرون رفتن گرما و ورود ناخواسته ی آن تاثير بسيار زيادي بر هزينه هاي گرمايش و سرمايش ساختمان و همچنين اتلاف منابع سوختي (بويژه سوختهاي فسيلي تجديدناپذير مانند گاز و نفت) و درنتيجه آسيب رساندن تدريجي به محيط زيست دارد.     پنجره، از عناصري است كه در اين زمينه، نقش بسيار مهم و موثري را برعهده دارد.طراحي، توليد و نصب درست پنجره هاي ساختمان ميتواند در بهينه سازي مصرف انرژي در ساختمان، بسيار تاثيرگذار باشد.

بطور كلي در يك ساختمان چنانچه 10 درصد از سطح خارجي بنا پنجره باشد ،حدود 30 درصد از اتلاف حرارتي ساختمان كاسته و حدود 10 درصد از مقدار سرمايه گذاري اوليه  موتورخانه و تاسيسات حرارتي و برودتي كاسته ، و مصرف  انرژي  كاهش می يابد .امروزه در طراحي يك ساختمان توجه به درب و پنجره الزامي است و به نظر مي رسد مهندسين با تجربه درب و پنجره را از مهمترين بخشهاي ساختمان مي دانند .

فهرست مطالب

 

فصل اول : معرفی پنجره                                                       5

– پنجره چیست ؟                                                  6

– آلومینیوم چست؟                                           6

– آلومینیوم در دنیا                                             7

شکوفایی صنعت آلومینیوم در خاورمیانه                          8

احداث بزرگترین کارخانه آلومینیوم جهان                         8

– درب و پنجره های آلومینیومی                                     8

فصل دوم : معرفی شرکت رنگین پروفیل کویر                          9

– تاریخچه                                                   9

مساحت کارخانه در شاهرود و وضعیت ساختمانی دفتر مرکزی در تهران        10

– تجهیزات و دستگاه                                               11

– انواع محصولات تولیدی                                            12

– پروژه های انجام شده                                            13

پروژه های دولتی                                            13

بیمارستانها                                                14

مسکونی                                                     14

– سیستم درب و پنجره های گرمابند (Thermal break)                      15

– برنامه های طرح توسعه                                             16

فصل سوم : تحلیل رقابتی صنعت درب و پنجره سازی آلومینیوم         17

– کالاهای جایگزین در صنعت درب و پنجره سازی آلومینیوم                       17

چوب                                                  18

PVS                                                   19

معایب پنجره های PVS ,UPVC                                             19

آهن                                                  21

 

تهدید رقبای جدید                                             21

فصل چهارم : استراتژی بازاریابی                                                             22

– اهداف    اصلی                                                 22

– سهم تولید کنندگان داخلی                                         23

– سنجش عمر محصول در شرکت رنگین پروفیل کویر                          24

– نگاه آماری به فعالیت سه ساله اخیرشرکت رنگین پروفیل کویر در داخل کشور           25

فصل پنجم : تقاضا در کشور امارات                                                 26

– دوبی و جایگاهی محکم در صنعت املاک بین المللی                                     26

–  ساخت و ساز در دوبی                                             27

– نمونه هایی از رشد ساخت و ساز در امارات                                  28

ارزش یک تریلیونی املاک گلف                                   28

افزایش سرمایه گذاریهای املاک RAK                             28

افزایش معاملات زمین در دوبی                                  28

دوبی یک شهر هندی 12 میلیاردی می سازد                          29

– حمایت دولت امارات از سازندگان                                   29

حمایت از خریداران املاک و مستغلات                             29

وام تسهیلاتی 300 میلیون دلاری برای ساخت مرکز خرید               29

فصل ششم : تحلیل محیط اقتصادی کشور امارات                                  30

– ملاحظات جغرافیایی                                               31

– ملاحظات اجتماعی                                            31

– ملاحظات سیاسی                                              32

عضویت کشور امارات در سازمانهای بین المللی و منطقه ای                     32

مقررات ورود به کشور امارات                                  32

قانون مالکیت صد در صد اتباع خارجی در کشور امارات بررسی مجدد میشود    33

– ملاحظات فرهنگی                                           33

 

زبان و دین                                             33

رسانه                                                      34

روزنامه نگاران در امارات زندانی نمی شوند                           34

پیشرفتهای هنری و فرهنگی                                    34

گردشگری در دوبی                                       35

توریسم فرهنگی                                              35

ارتباطات                                                   35

اشتغال                                                     35

– ملاحظات علمی                                                    36

10 میلیارد دلار برای آموزش                                     36

– ملاحظات اقتصادی                                            36

محیط اقتصادی                                               36

چارچوب سازمانی                                             37

ابزارهای سیاست تجاری                                       37

جداول و نمودارهای محیط اقتصادی امارات (به اختصار)                                             38

نمودار رشد و تورم                     39

نمودار رشدgdp  واقعی                 39

نمودار توزیع بخشی برای gdp واقعی             40

نمودار توسعه بخش داخلی               40

نمودار مصرف سرانه                    41

نمودار درصد نرخ بهره                 41

نمودار توسعه بازار بورس              42

کشورهای عمده وارد کننده و صادر کننده کالا به کشور امارات                  42

کشاورزی                                              42

صنایع تولیدی                                               43

نفت – گاز – آب – برق                                        43

 

تجارت                                                 43

هتل و رستوران                                              44

حمل و نقل                                             44

سرمایه گذاری دوبی برای توسعه و بازسازی برزگراهها                    44

رونق بانکداری و بازارهای مالی                                 44

دوبی ششمین منطقه دنیا از لحاظ رشد اقتصادی                     44

نرخ تورم در امارات کاهش می یابد                                  45

واحد پولی                                             45

وابستگی درهم به دلار                                        45

نیروی کار در دوبی                                            46

مبادلات بازرگانی کشور امارات با جهان                          46

روابط تجاری دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با کشور امارات                             48

مهمترین اقلام صادراتی ایران به کشور امارات                                                    49

مهمترین اقلام وارداتی ایران از کشور امارات                                                    49

وضعیت آلودگی محیطی در کشورامارات                            50

– زیبایی شناختی                                                 50

جاذبه های شهری                                             50

آسمان خراش چرخان دوبی                                      50

برج دوبی                                              52

– جزایر مصنوعی دوبی                                              53

جزایر نخل                                             53

جزایر کره زمین                                              54

هتل هیدروپولیس                                             55

دوبی مارینا                                                55

پیست اسکی سرپوشیده دوبی لند                                 55

– تحلیل نهائی برای ورود به بازار کشور امارات                             56

تعداد صفحات

55

فرمت فایل

ورد

حجم فایل

2.16 MB

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارآموزی رنگين پروفيل شاهرود”